کسب 2 مقام برتر کشوری تیم سازه‌های ماکارونی دانشگاه آزادواحد اسلامشهر

اسلامشهر (پانا)-تیم سازه‌های ماکارونی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر 2 مقام برتر مسابقات ملی سازه‌های ماکارونی اهواز (کارون کاپ) را به نام خود ثبت کرد.

کد مطلب: ۸۰۱۶۲۱
لینک کوتاه کپی شد
کسب 2 مقام برتر کشوری تیم سازه‌های ماکارونی دانشگاه آزادواحد اسلامشهر

به گزارش پانا شهرستان های تهران ، تیم سازه‌های ماکارونی واحد اسلامشهر در دومین دوره مسابقات کشوری جشنواره ملی سازه های ماکارونی اهواز (کارون کاپ) با رقابت 300 نفر از دانشجویان رشته هایی از جمله ،عمران، معماری، مکانیک و ..، در قالب 40تیم و 85 سازه، در سه گرایش راندمان، سنگین دهنه ی45 و ستون فشار در سازمان آب و برق خوزستان برگزار شدحضور یافت و توانست با برتری بر حریفان قدرتمند خود در گرایش راندمانی دهنه 45 سانتی متر با اقتدار کامل رکورد کشوری را جابجا کرده و بر سکوی اول تکیه بزند .

از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر، تیم ایران سازه با ثبت راندمان 5605.3 رتبه برترو تیم های انزان وترانس نیز مقام های دوم و سوم این دوره از مسابقات سراسری را کسب کردند .

تیم سازه ماکارونی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر در گرایش سنگین نیز با تحمل وزن 870کیلوگرم مقام دوم این دوره از مسابقات را به دست آورد .

شایان ذکر است ،ایمان رستم نژاد، بابک صبحی، رضا خاوری و امیر عباس حسینی اعضای تیم سازه های ماکارونی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر را در این دوره از مسابقات تشکیل دادند

/خبرنگار :ریحانه فتحی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار