جشنواره بین المللی فیلم رشد در استان بوشهر گشایش یافت

بوشهر (پانا) - چهل و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد امروز با شرکت 35 فیلم در استان بوشهر آغاز به کار کرد.

کد مطلب: ۸۰۱۴۸۲
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره بین المللی فیلم رشد در استان بوشهر گشایش یافت

ناصر کرمی گفت: در چهل و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد 35 فیلم برگزیده بین المللی اکران می شود که سه اثر برگزیده آن از این استان است.

ناصر کرمی افزود: آثار منتخب چهل و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم های آموزشی تربیتی رشد از پنجم تا نهم اسفند 1396 در استان بوشهر اکران می شود.

وی اضافه کرد: در بین آثار برگزیده در بخش دانش آموزی و بین الملل در این دوره، فیلم انیمیشن 'سراب' ساخته دانش آموز فاطمه صداقت از بوشهر که حائز رتبه اول و تندیس زرین جشنواره و فیلم 'باچی' ساخته محمدجواد حیدری از دشتستان و فیلم 'تصمیم من' احسان عبدی دیگر فیلم برگزیده جشنواره، اکران می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: جشنواره فیلم رشد نگاه زیبایی شناسانه و هنری در آموزش و پرورش را می رساند.

کرمی اضافه کرد: با توجه به اینکه یکی از ساعت های 6 گانه درآموزش و پرورش ساعت های تربیتی وزیبایی شناختی است در این ارتباط معلمان باید استعدادهای هنری دانش آموزان را شناسایی کنند.

وی بیان کرد: با شناسایی استعدادهای هنری دانش آموزان، معرفی آنها به دستگاه های مسئول و تقویت و هدایت آنها زمینه حضور آنان در صحنه های استانی، منطقه ای، ملی و بین المللی در آینده فراهم می شود.

کرمی با اشاره به بخش بین المللی جشنواره فیلم رشد افزود: بین المللی بودن جشنواره فیلم رشد زمینه درخشیدن دانش آموزان و همکاران فرهنگی در عرصه جهانی را فراهم می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار