برگزاری مراسم تکریم و معارفه مدیر حراست آموزش و پرورش خراسان رضوی

مشهد(پانا): با حضور معاون وزیر، مشاور وزیر و مدیر مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش، مدیرکل و معاونین آموزش و پرورش خراسان رضوی"علی اکبر احسانی" تودیع و تکریم و "حسین باری" به عنوان مدیر جدید حراست آموزش و پرورش خراسان رضوی معارفه شد

کد مطلب: ۸۰۱۴۴۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم تکریم و معارفه مدیر حراست آموزش و پرورش خراسان رضوی

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، مشاور وزیر و مدیر مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش در آئین تکریم و معارفه مدیر حراست آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: نیروی انسانی سرمایه ارزشمند وحراست موظف به صیانت از این سرمایه می باشد.

" محمدحسین کفراشی"افزود: حفظ کرامت،حرمت، آبروی نیروی انسانی شعار و سرلوحه کار حراست در آموزش و پرورش است.

وی از مسئولان حراست خواست در دل مدارس و فرهنگیان حضور یابند و زیبایی ها، ایثارها، خلاقیت های جامعه فرهیخته معلمان را درحوزه های اداری،آموزشی،تربیتی، فرهنگی و اجتماعی منعکس نمایند.

مشاور وزیرآموزش و پرورش وظیفه اصلی حراست را پیشگیری دانست و افزود: مسئولان حراست باید با برقراری ارتباطات گسترده با تمامی فرهنگیان سنگ صبور این جامعه بزرگ و فرهیخته باشند.

کفراشی حراست از نیروی انسانی را به عنوان بالاترین گنجینه، وظیفه دیگر مسئولان حراست برشمرد و گفت: اطلاع رسانی به موقع به مدیران ادارات،حفاظت از مدیران به عنوان سرمایه انسانی نظام،عدم دخالت نظرات شخصی در مسائل را از جمله وظایف مسئولان حراست در قبال مدیران آموزش و پرورش برشمرد.

وی خطاب به مدیران ادارات آموزش و پرورش نیز خاطر نشان کرد: حراست مشاور و بازوی توانمند مجموعه و لازم است در این خصوص همت و دقت نمائید.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش نیز در این مراسم گفت:مراسم تکریم باید فرهنگ و رایج شود تا کسانی که صادقانه خدمت می نماید مورد تجلیل واقع شوند.

" علیرضا کاظمی" افزود: مسئولان حراست سربازان گمنامی هستند که سلامت مسئولین،امنیت و تداوم آرمان های انقلاب مرهون تلاش این عزیزان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار