بازدید مدیران ارشد آموزش و پرورش از دستاوردهای انقلاب در حوزه دریایی

تهران (پانا) - مسئول بسیج فرهنگیان از بازدید مدیران ارشد آموزش وپرورش از دستاوردهای علمی و صنعتی انقلاب در حوزه دریایی در روزهای اخیر خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۱۰۷۰
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیران ارشد آموزش و پرورش از دستاوردهای انقلاب در حوزه دریایی

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش، حسن مرادی با اشاره به برگزاری دو اردو علمی - سیاحتی با شرکت مدیران ارشد حوزه ستادی آموزش وپرورش ومولفین کتب درسی در روزهای اخیر، اظهار کرد: در راستای تقویت امید و حس ّ خودباوری در مدیران حوزه های ستادی بسیج فرهنگیان در قالب دو اردوی سیاحتی -علمی ویژه مدیران ارشد حوزه ستادی و مدیران کل استان ها و هم چنین اردوی ویژه مؤلفین کتاب ها و محتوای آموزشی مدارس اقدام به اعزام 120 نفر به جزایر هرمزگان نمود.

مرادی تصریح کرد: در اردوی 4 روزه ویژه مؤلفین کتاب های درسی 40 نفر از دست اندرکاران و کارشناسان سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش در اردوی 2 روزه و 80 نفر از مدیران ارشد حوزه ستادی و مدیران کل استان ها از جزایر هرمزگان از جمله بوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک بازدید کردند.

وی ادامه داد: در این اردوها، بازدیدکنندگان با حضور در کارخانجات کشتی سازی ارتش جمهوری اسلامی ایران و هم چنین کارخانجات سازنده قایق های تندرو سپاه پاسداران با دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه دریایی آشنا شدند.

مرادی خاطرنشان کرد: آموزش وپرورش به صورت خاصّ بزرگ ترین میدان تجلّی تعلیم و تربیت است؛ بنابراین برای ایجاد هم سویی، هم افزایی و ایجاد ظرفیت های بیشتر در این وزارتخانه بزرگ و حساس، بسیج فرهنگیان اقدام به فعالیت های اردویی نموده است.

مسئول بسیج فرهنگیان، اظهار کرد: آشنایی هرچه بیشتر مؤلفین کتب درسی با شرایط اقلیمی مناطق مختلف کشور، هم چنین وضعیت فرهنگی، قومیت ها، زبان و ... و به طور کلی انتقال مؤثر فرهنگ جامعه به نسل های بعد، از طریق محتواهای آموزشی از جمله اهداف اردوی 4 روزه این گروه از فرهنگیان بود.

وی ادامه داد: در شرایطی که شاهد ایجاد فضای یاس وناامیدی والقای ناکارآمدی نظام از سوی دشمنان انقلاب در فضای جامعه هستیم مشاهده نتایج آن چه در نظام تعلیم به دانش آموزان آموزش داده می شود وهمچنین دستاوردهایی که با همت جوانان این مرز وبوم حاصل شده است می تواند در تقویت اعتماد به نفس مدیران موثر وموجب دلگرمی دلسوزان نظام باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار