رونمایی از پوستر دومین جشنواره "آیین‌های سرزمین من" در رشت

مراسم رونمایی از پوستر دومین جشنواره استانی "آیین‌های سرزمین من" در آموزشکده فنی و حرفه‌ای "سما" واحد رشت برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۱۰۴۵
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی از پوستر دومین جشنواره  "آیین‌های سرزمین من" در رشت

به گزارش پانا از گیلان، مراسم رونمایی از پوستر دومین جشنواره استانی "آیین‌های سرزمین من"در آموزشکده فنی و حرفه‌ای "سما" واحد رشت برگزار شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در این مراسم ضمن تاکید بر لزوم توجه ویژه به مسئله فرهنگ عمومی اظهار داشت: سازمان سما در تلاش است تا اقدامات بیشتر موثرتری را در حوزه‌های فرهنگی انجام دهد.

ابراهیم چیرانی عنوان داشت: ما باید مبانی نظری و عملی را در کنار یکدیگر پیش ببریم تا باورهای ارزشی و اسلامی در ذهن دانش آموزان نهادینه شود.

وی با بیان اینکه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان در تلاش است تا سال آینده برنامه‌هایی نشاط بخش را برای دانشجویان برگزار کند ابراز داشت: فرهنگ مسئله‌ای است که در طول زمان تغییر پیدا می‌کند و فرهنگ امروز جامعه را نمی‌توان با 20 سال گذشته مقایسه کرد.

چیرانی با اعلام اینکه مسئولان برگزاری جشنواره "آیین‌های سرزمین من" باید اقدامات خود را به صورت مکتوب ثبت کنند گفت: باید از انتقادات استقبال کنیم تا بتوانیم در سال‌های آینده این برنامه را با قدرت بیشتر اجرا کنیم.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با تاکید بر لزوم رسانه‌ای شدن اقدامات سازمان سما خاطرنشان کرد: این سازمان اقدامات بسیار مناسبی را در حوزه فرهنگ انجام داده اما در حوزه اطلاع‌ رسانی آن‌ها دچار ضعف هستیم.

رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی "سما" واحد رشت نیز در این جلسه ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده در راستای برگزاری جشنواره استانی "آیین‌های سرزمین من" اظهار داشت: دانشگاه آزاد و سازمان سما با وجود اینکه یک مرکز دولتی نیست اما اقدامات خوبی را در حوزه پرورشی انجام داده است.

رحمت‌علی صابری حقایق با بیان اینکه همکاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی با سازمان "سما" برای برگزاری این جشنواره بیشتر از سال گذشته بوده عنوان داشت: این دوره از جشنواره استانی "آیین‌های سرزمین من" در دو روز برگزار می‌شود تا تمام مدارس "سما" بتوانند توانایی‌های خود را ارائه دهند.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری جشنواره استانی "آیین‌های سرزمین من" سال‌های آینده در دیگر شهرستان‌های گیلان نیز برگزار خواهدشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار