معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز:

اجرای طرح آموزش عملی "نماز کلید بهشت"

طرح آموزش عملی "نماز کلید بهشت" ویژه آموزش دهندگان و سوادآموزان دوره های سوادآموزی در تمامی مناطق و نواحی آموزش و پرورش البرز اجرا گردید.

کد مطلب: ۸۰۰۶۸۴
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح آموزش عملی "نماز کلید بهشت"

به گزارش خبرنگار پانا از البرز، محرمعلی الهویی معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز با اعلام این خبر اظهار داشت: بنا بر درخواست و استقبال آموزش دهندگان از طرح آموزش عملی نماز با عنوان "نماز کلید بهشت" به منظور گسترش ترویج معارف نماز و فرهنگ درست خوانی نماز و تصحیح اذکار و اعمال نماز و آشنایی بیشتر مخاطبین با احکام نماز با همکاری و مشارکت ستاد اقامه نماز استان در تمامی نواحی و مناطق تابع استان البرز برگزار گردید.

وی با اشاره به اجرای مرحله نهایی این طرح برای آموزش دهندگان نواحی 1،3 و 4 کرج به میزبانی ادارات سوادآموزی سه و چهار کرج، بیان نمود: این طرح در راستای توانمندی آموزش دهندگان برای آشنایی بیشتر با روشهای جذب مخاطبین و آموزش عملی نماز توسط اساتید مجرب و متخصص اعزامی از ستاد اقامه نماز برگزار شده است تا بتوانند به تصحیح، تعمیق و تثبیت آموزش نماز در تمام کلاس های سوادآموزی سراسر استان بپردازند.

الهویی در ادامه گفت: توجه به اقامه نماز به عنوان ستون اصلی دین بسیار حائز اهمیت است و اگر انسان بتواند درک صحیح از مفاهیم بلند و عمیق نماز داشته باشد و نتایج و آثار نماز را به درستی دریابد. آن هنگام است که می تواند به سمت مسیرتکامل حرکت نموده و روح خویش را از چشمه سار زلال و لایتناهی الهی سیراب سازد و یاد خدا را در قلب خود زنده کند و به آرامش قلبی برسد و از بدیها و زشتی ها در گفتار و ارتکاب به رفتار گناه آلود خودداری نماید.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز در پایان گفت: اقامه نماز موجب تقویت نیروی تقوا را در درون انسان و لذت انس و الفت و ارتباط با خداوند را در اقامه نماز بچشد و در چنین حال و شرایطی است که درک مفهوم نماز به عنوان کلید بهشت میسر خواهد شد. و ما در راستای تحقق یکی از اهداف اصلی سوادآموزی که آموزش قرائت قرآن و مفاهیم دینی به سوادآموزان است خود را ملزم دانسته ایم تا این طرح را برای همه آموزش دهندگان و سوادآموزان استان اجرا نماییم که ان شاء ا... مرضی درگاه حق قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار