معاون اداری و مالی امور مجلس ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور:

توزیع اعتبارات مبارزه با مواد مخدر استانی شده است

معاون اداری و مالی امور مجلس ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور با تاکید بر آگاهی بخشی جوانان و پیشگیری بعنوان نسخه اصلی کار گفت: در دولت روحانی توانستیم روند توزیع اعتبارات مبارزه با مواد مخدر را به صورت استانی توزیع کنیم.

کد مطلب: ۸۰۰۶۷۹
لینک کوتاه کپی شد
توزیع اعتبارات مبارزه با مواد مخدر استانی شده است

به گزارش خبرنگار پانا از البرز، سید نجیب حسینی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان البرز که با حضور محمد علی نجفی استاندار البرز؛ «سردار علی مویدی» قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور برگزار شد؛ با تسلیت این ایام و حادثه دلخراش سقوط هواپیما گفت: در دولت روحانی اولین بار توانستیم توزیع اعتبارات را استانی کنیم که دستگاه های بزرگ کشور نظیر وزارت علوم؛ وزارت بهداشت و درمان؛ بهزیستی از جمله آنها بوده است.

وی افزود: بر اساس تفاهم نامه ای اعتبارات مورد نظر با نظارت ویژه در اختیار استانها قرار می گیرد.

حسینی ادامه داد: در حال حاضر براساس مصوبه ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور این وظیفه حاکمیت است که معتادان متجاهر را درمان و هزینه های آنان را پرداخت کند که در این زمینه نیز کلیه اقدامات برون سپاری شده است.

وی بیان کرد: در ماده ۸۰ برنامه ششم توسعه نیز متولیان امر مشخص شده اند اما ما نیز تلاش می کنیم که به این امر مطابق نسخه ای که در کشور پیش بینی شده عمل کنیم.

معاون اداری و مالی امور مجلس ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: هم اکنون ۱۰ هزار نفر در مراکز نگهداری تهران توسط بخش خصوصی درمان می شوند.

حسینی در ادامه با تاکید بر امر پیشگیری از اعتیاد گفت: بارها سفارش مقام معظم رهبری بوده است که دانش آموزان و دانشجویان تعهد اخلاقی بدهند که در امر پیشگیری آگاهانه عمل کنند.

وی افزود: آنچه می تواند کمک کننده باشد این است که فرزندان ما آلوده نشوند.

معاون اداری و مالی امور مجلس ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور ادامه داد: اعتیاد امروز در خانه همه به کمین نشسته است و قائل به شخص نیست بنابراین باید زمینه های پیشگیری فراهم شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار