به مناسبت ایام فاطمیه

دانش آموزان مدرسه عفت میناب از نمایشگاه بانوی بی نشان بازدید کردند

میناب (پانا) -جمعی از دانش آموزان مدرسه متوسطه اول دخترانه عفت میناب از نمایشگاه بانوی بی نشان در مسجد بقیه الله (عج) بازدید کردند.

کد مطلب: ۸۰۰۶۵۴
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان مدرسه عفت میناب از نمایشگاه بانوی بی نشان بازدید کردند

حجت الاسلام علی نجاتی زاده مسئول برگزاری نمایشگاه بانوی بی نشان هدف از برگزاری این نمایشگاه را نشان دادن مظلومیت حضرت زهرا (س) و به تصویر کشیدن فرهنگ و احیای فاطمی دانست و افزود: اتفاقات تاریخی در عرصه زمانی بعد از شهادت پیامبر (ص) و شهادت حضرت زهرا (س) را در این نمایشگاه به طور مختصر به تصویر کشیده ایم.


وی، گفت: اقلام و وسایل برگزاری این نمایشگاه همه به صورت مردمی و به همت نمازگزارن مسجد بقیه الله عج جمع آوری شده است.


حجت الاسلام نجاتی زاده، ابراز امیدواری کرد: امیدواریم در سال های آینده بتوانیم در مکان وسیع تر و نمایشگاهی کامل و جامع تر به تصویر بکشیم و امسال نیز صحنه های زیادی را به دلیل کمبود امکانات و مکان نتوانستیم به نمایش بگذاریم.

وی، گفت: نمایشگاه بانوی بی نشان برای اولین سالی است که در مسجد بقیه الله عج برگزار می شود ولی مشابه این برنامه درسال های قبل با عنوان شام غریبان حضرت زهرا (س) به صورت تشیح نمادین جنازه ی حضرت زهرا(س) برگزار شده است.

نجاتی زاده، تشییع نمادین را یک کار مورد تایید مراجع و علمای بزرگ دانست و خاطرنشان کرد: سال گذشته از مراجع عظام و حضرات آیات نوری همدانی، صافی گلپایگانی و علوی گرگانی استفتای کتبی گرفته شد و نامه تاییدیه نیز دریافت نمودیم.


وی، به دانش آموزان توصیه کرد: مروج و مبلغ فرهنگ فاطمی باشید و پیغام مظلومیت حضرت زهرا(س) را به همه دانش آموزانی که توفیق حضور در این بازدید را نداشته اند برسانید

روشنایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار