یادواره شهید ابراهیم هادی در شهر قدس برگزار شد

شهرقدس ( پانا ) - یادواره شهید ابراهیم هادی با حضور کارشناس مسئول فرهنگی هنری در آموزشگاه ریحانةالنبی شهرستان قدس برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۰۵۶۹
لینک کوتاه کپی شد
یادواره شهید ابراهیم هادی در شهر قدس برگزار شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، یادواره شهید ابراهیم هادی از شهدای هشت سال دفاع مقدس با حضور زهرا زراعت کار ،کارشناس مسئول فرهنگی هنری و کبری قره گوزلو کارشناس تربیت بدنی در آموزشگاه ریحانةالنبی شهرستان قدس برگزار شد.

این برنامه با هدف آشنایی دانش آموزان با شهدا و ‌شهید ابراهیم هادی و با هماهنگی بسیج دانش اموزی آموزش وپرورش شهرستان قدس برگزار شد . دراین برنامه تعدادی از دانش اموزان با هماهنگی قبلی به روایتگری از کتاب شهید ابراهیم هادی برای دانش اموزان پرداختند وقسمتی از کتاب را برای دانش اموزان روایت کردند و در آخر مراسم از خواهر شهید خدابخش ایمانی تقدیر شد.

یادواره شهدا به صورت معرفی یکی از شهدا گرانقدر به دانش آموزان از زوایای مختلف زندگی شخصی اعتقادی و از ونحوه شهادت به منظور آشنایی دانش آموزان با شهدا وفرهنگ ایثار وشهادت می باشد.

زهرا زراعت کار، کار شناس مسئول فرهنگی هنری در خصوص برگزاری یادواره شهید ابراهیم هادی برای دانش آموزان گفت :شهدا شاهدان این عالمند و بهتر از زمان حیات ظاهری خود از پس پرده خبر دارند.

ابراهیم هادی الگوی اخلاق عملی برای همه انسان هایی است که می خواهند درس درست زیستن را بیاموزند.

او در زمان حیاتش همچون معلمی فداکار به تربیت فرزندان این مرز و بو م مشغول بود و نشان داد که می شود در اوج آزادگی بندگی‌کرد، ولی فقط حضرت حق را.

/خبرنگار: فاطمه بردبار/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار