نشست کارگروه بهبود کیفیت آموزش سواد آموزی استان کردستان برگزار شد

با حضور مدیر کل آموزش و پرورش کردستان ششمین نشست کارگروه بهبود کیفیت آموزش سواد آموزی و ستاد امتحانات استان برگزار شد .

کد مطلب: ۸۰۰۵۰۶
لینک کوتاه کپی شد
نشست کارگروه بهبود کیفیت آموزش سواد آموزی استان کردستان برگزار شد

به گزارش خبرنگار پانا کردستان،روز گذشته با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان، معاونین اداره کل و اعضا ، نشست کارگروه بهبود کیفیت آموزش سواد آموزی استان برگزار و در این نشست برنامه های حوزه سواد آموزی مورد بررسی قرار گرفت .

قربانی مدیر کل آموزش و پرورش کردستان در این نشست از زحمات و تلاش های رمضان یوسفی در سمت معاونت سواد آموزی استان تقدیر و تشکر کرد و گفت : در این مدت برنامه های این حوزه با جدیت پیگیری شده است .

وی در ادامه بر ضرورت نهایی شدن قرار دادهای حوزه سواد آموزی و تجهیز مراکز یادگیری محلی سواد آموزی تاکید کرد .

رشید قربانی هم چنین با اشاره به وضعیت جذب بی سوادان در دوره های سواد آموزی ، تحکیم و انتقال ، خواستار اهتمام شهرستانها و مناطق تابعه در راستای جذب اولیای بی سوادی شد و گفت : تا پایان اسفند ماه 96 برای این اقدام فرصت هست .

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان در خاتمه با تاکید بر ارتقاء کیفیت آموزش ها در دوره های مختلف سواد آموزی ، اظهار داشت : کیفیت برنامه ها باعث ارتقاء میزان قبولی سواد آموزان خواهد شد .

در ابتدای این نشست فتاح ویسی رییس اداره نظارت ، سنجش و ارزشیابی تحصیلی سواد آموزی استان نیز گزارشی از مصوبات نشست قبل ، اقدامات و پیگیری های صورت گرفته ارائه کرد و از شرکت پنج هزار و 114 سواد آموز استان در مسابقات پرسش مهر ریاست جمهوری خبر داد .

وی هم چنین گزارشی از اجرای مسابقه کتابخوانی با عنوان داستان یک زندگی ارائه کرد و گفت : این مسابقه در تاریخ 18 بهمن ماه جاری در سطح استان برگزار شد .

هم چنین در این نشست برنامه های ستاد امتحانات سواد آموزی مورد بررسی قرار گرفت و گزارش بازدید ناظرین وزارتی در شهرستانها و مناطق تابعه استان ارائه شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار