تأکید هاشمی شاهرودی بر تسریع استاندارد سازی ناوگان هوایی کشور

تهران (پانا) - رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به جان باختن تعدادی از هموطنان در سانحه سقوط هواپیمای مسافربری تهران - یاسوج بر استاندارد سازی ناوگان هوایی کشور و تامین و تجهیز زیرساخت‌های آن با سرعت بیشتر تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۰۰۳۲۱
لینک کوتاه کپی شد
تأکید هاشمی شاهرودی  بر تسریع استاندارد سازی ناوگان هوایی کشور

به گزارش اداره کل ارتباطات و تشریفات دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت‌الله سید محمود هاشمی شاهرودی با صدور پیامی ضمن اعلام تسلیت و همدردی خود با خانواده‌ها و بازماندگان سانحه سقوط هواپیما، بر استاندارد سازی ناوگان هوایی کشور و زیر ساخت های آن تاکید کرد.


متن پیام رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به شرح زیر است:


«انا لله و انا الیه راجعون
سانحه تلخ و غم انگیز سقوط هواپیمای مسافربری مسیر تهران-یاسوج و جان باختن تعدادی از هموطنان عزیزمان در این سانحه هوایی موجب تالم خاطر اینجانب شد.


این ضایعه تاسف بار را به پیشگاه امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری، خانواده ها و بازماندگان داغدار آن عزیزان، ملت شریف ایران و مردم خوب و نجیب استان کهگیلویه و بویر احمد تسلیت و تعزیت عرض می کنم.


امیدوارم با توجه به تکرار گاه به گاه چنین حوادث و سوانح تلخی در کشور، استاندارد سازی ناوگان هوایی کشور و تامین و تجهیز زیرساخت های آن با سرعت هر چه بیشتری در دستور کار قرار گیرد و مسئولان ذی ربط نیز با دقت به بررسی علت وقوع سانحه اخیر پرداخته و نتیجه آن را به مردم نیز ارائه دهند.


سید محمود هاشمی شاهرودی
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار