همایش سراسری جنگ نرم و عملیات روانی با حضور طلاب ، روحانیون ، اساتید سطوح عالی برگزار شد

قم (پانا)- همایش سراسری جنگ نرم و عملیات روانی با حضور طلاب ، روحانیون ، اساتید سطوح عالی و دست اندر کاران فضای مجازی در سالن اجتماعات تیپ 83 امام جعفر صادق (علیه السلام) سپاه برگزار شد .

کد مطلب: ۸۰۰۱۸۷
لینک کوتاه کپی شد
همایش سراسری جنگ نرم و عملیات روانی با حضور طلاب ، روحانیون ، اساتید سطوح عالی برگزار شد

این همایش باشکوه با سخنرانی سردار سنائی راد معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه پیرامون جنگ نرم آغاز شد وی ضمن اشاره به ضرورت حضور روحانیون در فضای مجازی اظهار داشت : در فضای مجازی ، خلاء و ضعف محتوا و نظارت جدی کاملا محسوس است و بخش مهمی از آن باید توسط روحانیون تامین گردد .

در ادامه فرمانده تیپ 83 امام جعفر صادق(علیه السلام)حجت الاسلام و المسلمین طیبی فر اظهار داشت:به تاریخچه تقابل عقل و هوای نفس در زندگی بشر اشاره کرد و 9 سر فصل از بیانات رهبر معظم انقلاب پیرامون جنگ نرم را بر شمرد .

حجت الاسلام و المسلمین دیلمقانی مسئول مرکزآموزش فرهنگی و عملیات سایبری تیپ 83 امام جعفر صادق (علیه السلام) از اقدامات انجام شده ومقالات ارسالی به دبیرخانه همایش گزارشی ارائه کرد و اظهار داشت : 200 مقاله به دبیرخانه ارسال شده که 40 مورد از انها توسط داوران ممتاز شناخته شده اند.

در ادامه پژوهشگران برتر به ارائه مقالات خود پیرامون راهبرد های تبلیغ دین در فضای مجاز ی، قدرت نرم نظام و راهکار های مقابله با ترفند های نرم دشمن ، عملیات روانی از طریقه نفوذ و بازخوانی مفاهیم و جایگاه فضای مجازی در جنگ نرم پرداختند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار