19 مهر آخرین مهلت ارسال مدارک برای دریافت ID کارت بازی ایران و کره‌جنوبی

خبرگزاری پانا: رسانه‌ها برای دریافت ID کارت بازی تیم‌های ملی ایران و کره جنوبی تا پایان وقت اداری 19 مهر فرصت دارند مدارک لازم را به اداره کل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان ارسال کنند.

کد مطلب: ۷۵۱۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان، رسانه های متقاضی پوشش خبری دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی که روز سه شنبه 25 مهر و در چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل برگزار خواهد شد، تا پایان وقت اداری 19 مهر فرصت دارند مدارک لازم جهت صدور ID کارت را به اداره کل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان ارائه دهند.

بر اساس اعلام اداره کل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان مدارک لازم برای صدور ID کارت نمایندگان رسانه های داخلی شامل معرفی نامه معتبر از سوی بالاترین مقام مسئول به اداره کل روابط عمومی وزارت ورزش، به همراه یک قطعه عکس 3 در 4 برای هر یک از نفرات معرفی شده است.

متقاضیان رسانه های گروهی خارجی نیز ملزم به ارائه معرفی نامه از طرف اداره کل رسانه های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند.

فرصت تحویل مدارک به هیچ عنوان قابل تمدید نیست و خبرنگاران و عکاسانی که در موعد مقرر نسبت به تحویل مدارک اقدام کرده باشند می توانند از ساعت 8:30 صبح تا 14:30 روز سه شنبه 25 مهرماه 91جهت دریافت ID کارت خود به واحد ارتباط با رسانه های اداره کل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار