معاون آموزش ومتوسطه شهر تهران خبر داد:

برگزاری جشنواره فاوا و مسابقات رباتیك و سازه های ماكارانی

خبرگزاری پانا: معاون آموزش متوسطه شهر تهران از برگزاری جشنواره فاوا و مسابقات رباتیك و سازه های ماكارانی دانش آموزان در شهر تهران خبر داد.

کد مطلب: ۷۴۶۱۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، حسینی اظهارداشت: جشنواره فاوا كه با 7 كمیته كاری در اجرای مسابقات، فعالیت های خود را در سال گذشته شروع كرده بود با توجه به تعداد شركت كنندگان دانش آموزی و فرهنگیان، در زمینه های معرفی شده فعالیت های پایانی خود را در اردیبهشت ماه به سرانجام خواهد رساند.

معاون آموزش متوسطه شهر تهران اضافه كرد: دانش آموزانی كه در مسابقات رشته رباتیك شركت كرده اند، اطلاعات اولیه خود را از طریق شبكه در اختیار كمیته رباتیك قرارداده بودند و پس از داوری های اولیه به مرحله مسابقه عملی دعوت شده اند و به همین منظور روز پنجشنبه 29 فروردین 1392 دانش آموزان پسر و روز جمعه 30 فروردین 92 دانش آموزان دختر كه برای مرحله دوم دعوت شده اند.

وی همچنین افزود: این مسابقه ساعت 8 صبح در محل دبیرستان علامه حلی 1 واقع در خیابان كارگرجنوبی، چهارراه لشگر، خیابان كمالی، ابتدای خیابان غفاری حضور به هم رسانند تا پس از تحویل پروژه و ثبت آن از طریق داوران در مسابقات و گرایش های مربوط به روبوكاپ شركت نمایند.

بر اساس این گزارش، پس از پایان مسابقات تیم های منتخب مشخص و در مراسم اختتامیه و جشنواره فاوا كه در تاریخ 7اردیبهشت 92 برگزار خواهد شد، مورد تقدیر قرار می گیرند.راهیابی مقاله علمی،پ‍‍ژوهشی دانش آموز سراوانی به اولین همایش ملی فیزیك دانش آموزی ایران مقاله علمی، پ‍‍ژوهشی دانش آموز دبیرستان نمونه دولتی شهید مطهری در اولین همایش ملی فیزیك دانش آموزی ایران پذیرفته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار