مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس عنوان داشت:

توانایی آموزش و پرروش فارس برای پذیرش مسافر در كل ایام سال

خبرگزاری پانا: مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس از توانایی آموزش و پرروش فارس برای پذیرش مسافر در كل ایام سال خبر داد.

کد مطلب: ۷۳۸۳۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، محمدحسین روزی طلب در جلسه شورای آموزش و پرورش این استان، گزارشی از روند پذیرش و اسكان مهیمانان نوروزی در استان ارائه و خاطرنشان کرد: با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد نشاط برای مردم و گسترش سفر و رفت و آمد بین اقوام كه افزایش وحدت و انسجام ملی را در پی دارد، سعی شد در ایام نوروز فضایی برای سیر و سیاحت و بهره‌گیری از آیات خدا در دامان طبیعت فراهم شود.


وی افزود: این موضوع به قدری مورد تایید مقام رهبری بود كه در سفرسال 87 معظم له به فارس، 500 میلیون تومان را به اقدامات آموزش و پرورش فارس برای اسكان اختصاص دادند.


مدیركل آموزش و پرورش استان فارس در ادامه اظهار داشت: استان فارس نوروز امسال با اختصاص یك‌هزار و 688 مدرسه، 18 هزار و 120 كلاس و 65 سالن ورزشی پذیرای 917 هزار مسافر بود.


روزی طلب اضافه كرد: در همین راستا و بنابر تاكید وزیر آموزش و پرورش، امسال برای سه نوع امكانات مدارس مبالغ هفت هزار تومان، پنج هزار تومان و سه هزار تومان به ازای هر شب اقامت مسافران دریافت شد.


وی تصریح كرد: مدارس آموزش و پرورش متعلق به فرهنگیان و عموم مردم است و آنان حق دارند در طول سال نیز از این امكان برای سفر استفاده كنند و ما توان پذیرش مسافر در كل ایام سال را داریم.


مدیركل آموزش و پرورش استان فارس در بخش دیگری از سخنانش از برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ ساز با حضور مسوولان كشوری و استانی خبر داد.


روزی طلب همچنین اذعان داشت: فارس در زمینه ساخت مدارس توسط خیرین از جایگاه بسیار خوبی در كشور برخوردار است و به همین منظور، امسال برنامه تقدیر از خیرین مدرسه ساز استان با حضور مسئولان كشوری و استانی، پنج اردیبهشت در شیراز برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار