مشاور وزیر نفت مطرح کرد: گاز رسانی ۱۵۱ روستای مازندران تا پایان سال آینده

تهران (پانا) - مشاور وزیر نفت گفت: ۱۵۱ روستای مازندران تا پایان سال آینده به شبکه گاز می پیوندند.

کد مطلب: ۷۱۳۰۰۷
لینک کوتاه کپی شد
محمود آستانه مشاور وزیر نفت در مراسم بهره‌برداری از پروژه گازرسانی به 11 روستای هزارجریب شرق مازندران در روستای " سه‌کیله" نکا گفت: 151 روستای مازندران تا پایان سال آینده به شبکه گاز می پیوندند که برای گازرسانی به این روستاها بیش از 200 میلیارد تومان بودجه در نظر گفته شده است .
مشاور وزیر نفت با بیان اینکه در طرح های گازرسانی مردم و مسؤولان باید همکاری لازم را با پیمانکاران داشته باشند،گفت: در برخی از موارد این خطوط انتقال لوله از زمین‌های کشاورزی، اراضی، منابع طبیعی و جاده عبور می‌کند و در همه این موارد نیازمند همکاری همه‌جانبه هستیم.
محمود آستانه خطاب به نمایندگان مجلس گفت: انتظار داریم نمایندگان مجلس با وضع قوانین، درآمد کشور را افزایش دهند تا خدمات بیشتری به مردم ارائه شود.
مشاور وزیر نفت با اشاره به اهمیت سیاست توزیع انرژی، گفت: ما نیاز به وزارت انرژی داریم که اگر بتوانیم در بسیاری از روستاها به جای سوخت مایع، برق و گاز هزینه بر خواهد بود.
وی در ادامه گفت: سالانه حدود شش میلیارد متر مکعب گاز در کشور مصرف می‌شود که نیاز به صرفه‌جویی دربخش انرژی داریم و در پیک زمستانی امسال، روزانه 600 میلیون متر مکعب گاز مصرف شد.
وی گفت: تولید انرژی در چند سال گذشته از 250 میلیون به 530میلیون متر مکعب رسید که بخش اعظمی را به شبکه گاز وصل کردیم.
آستانه گفت: 91 درصد مردم مازندران به شبکه گاز وصل هستند و تنهابرای مازندران، سال گذشته و امسال 530میلیارد تومان در بخش گازرسانی هزینه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار