مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم به پانا خبر داد:

مسابقه کتابخوانی «ستاره های فاطمی» برگزار می شود

قم (پانا) - مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم از برگزاری مسابقه کتابخوانی با عنوان "ستاره های فاطمی" به مناسبت ایام فاطمیه و گرامیداشت یاد و خاطره بانوان شهیده استان خبر داد.

کد مطلب: ۷۱۲۹۸۰
لینک کوتاه کپی شد

حجت الاسلام والمسلمین جباری مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم اظهار داشت: این اداره کل در نظر دارد به مناسبت ایام فاطمیه و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره بانوان شهیده این استان مسابقه کتابخوانی را با عنوان "ستاره های فاطمی" با بهره مندی از کتاب "چادر خاکی" و فلش کارت هایی با تخفیف 50 درصدبرگزار کند.

وی گفت: این مسابقه با همکاری و مشارکت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس قم برگزار می شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم همچنین بیان کرد: علاقمندان می توانند برای دریافت کتابها,فلش کارت ها و سوالات و پاسخنامه ها به کتابخانه های عمومی استان قم, بسیج دانش آموزی استان قم, اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مراجعه نمایند.

جباری افزود: در گذشته متاسفانه آثار هنری و مکتوب ارزشمند و فاخر ویژه شهدا و ... کمتر بود اما در حال حاضر با نویسندگانی خوش ذوق و صاحب قلم و اندیشه آثار خوبی در حوزه دفاع مقدس و ارزشهای آن و جانفشانی های شهدا پدید آمده است که باید آن را قدر دانست و این آثار مکتوب را به نسل جوان و وی جوان منتقل کرد تا با اسطوره های واقعی معاصر خودشان بیشتر آشنا شوند و قم با وجود کتابخانه های عمومی و دیگر مراکز,نهادها و موسسات فرهنگی از ظرفیت بالایی برای انتقال فرهنگ استقامت و شهادت برخوردار است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی ادامه داد: زنان نقش مهم و سهم عظیمی در پیروزی انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس داشتند که به عنوان بهترین الگوی صبر و عفاف برای زنان امروز می باشند. وی در پایان گفت: مهلت این مسابقه تا 2 اردیبهشت 97 می باشد که به برگزیدگان نیز جوایزی به رسم یاد بود اهدا می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار