پاسخ محکم رهبر انقلاب به مسئولان اروپایی درباره حکم امام برای سلمان رشدی

تهران (پانا) - کانال تلگرامی رهبر انقلاب ماجرایی را از پاسخ قاطع و محکم مقام معظم رهبری به مسئولان اروپایی در خصوص فتوای امام پیرامون سلمان رشدی روایت کرد.

کد مطلب: ۷۱۲۹۱۶
لینک کوتاه کپی شد

حضرت آیت الله خامنه ای با تاکید بر لزوم ایستادگی بر اصولی که جمهوری اسلامی به آنها معروف است، خاطرنشان کردند: اصولى را که جمهورى اسلامى با آنها معروف شده، با سربلندى نگه دارید، نه با خجالت. با سربلندى! و این است که کوبنده است.

ایشان افزودند: ببینید! امام، سلمان رشدى را مهدورالدم اعلام کردند. در دنیا غوغا شد. یادتان هست؟ ... بنده، همان وقتها سفرى به یکى دو کشور اروپایى داشتم...بنا کردند از اطراف خدشه کردن: «چطور شما چنین حکمى کردید!؟ چطور شما دخالت مى‌کنید!؟»

رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به پاسخ محکم خود به مدعیان، گفتند: قرص و محکم ایستادم و گفتم: «امام تیرى شلیک کرده‌اند و این تیر همین‌طور مى‌رود. خوب هم هدف‌گیرى کرده‌اند و تا به هدف نخورد، نمى‌افتد.» الان هم همین را مى‌گویم. معتقدم این تیر، روزى به هدف خواهد خورد.

ایشان همچنین فرمودند: الحمدلله، چند صباحى بیشتر نگذشت که همان‌هایى که با اخم، سفیرها را برده بودند، یکى‌یکى آمدند و گفتند «آقا، ببخشید! اشتباه شده است.» آن وقت یکى‌یکى، سفیرها را برگرداندند... قضیه چنین است. اصول ما اینهاست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار