با حضور نماینده ولی فقیه در استان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی؛

نشست استانداران ادواری سمنان و استانداران سمنانی کشور برگزار شد

نشست استانداران ادواری سمنان و استانداران سمنانی کشور با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و نمایندگان شهرستانهای استان در مجلس شورای اسلامی، در محل استانداری سمنان برگزار شد

کد مطلب: ۷۱۲۹۱۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از سمنان، آیت الله شاهچراغی، نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، با ابراز خشنودی از اینکه در جمع استانداران ادواری سمنان و استانداران سمنانی کشور است، اظهار داشت: مسئولیت ما در مقابل مردم این است که در عین خادم بودن، حاجات مردم را روا کنیم و در برابر خداوند، خاضع و تسلیم باشیم.

در ادامه، سید شهاب الدین چاوشی استاندار سمنان، با بیان اینکه نیروی انسانی متخصص، بالاترین ثروت هر کشور است، افزود: حضور استانداران ادواری سمنان و استانداران سمنانی کشور، قطعا موجب برکات برای استان سمنان است.

سپس اسماعیل نجار، رئیس مجمع استانداران کشور با اشاره به ظرفیت های بالای استان سمنان در زمینه های مختلف تصریح کرد: استانداران سابق استان صاحب تجربه هستند، این تجارت سرمایه ملی است و باید از این سرمایه های ارزشمند در جهت توسعه ی استان سمنان استفاده نمود.

در بخش پایانی این نشست، نمایندگان استان سمنان در مجلس شورای اسلامی به بیان دیدگاه و نکته نظرات خود پیرامون سرمایه گذاری،رونق کسب و کار و موانع و مشکلات پیش روی استان پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار