مسابقات قرآن کریم سازمان ها و وزارتخانه‌های دولتی

مربی پرورشی زنجانی رتبه چهارم مسابقات قرآن کریم کشوری را کسب کرد

تهران (پانا) - سعید امانلو مربی پرورشی و حافظ و قاری قرآن زنجانی در سی‌وششمین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان‌ها و وزارتخانه‌های دولتی کشور موفق به کسب رتبه چهارم شد.

کد مطلب: ۷۱۲۶۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، سعید امانلو مربی پرورشی و حافظ و قاری قرآن زنجانی،در سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان ها و وزارت خانه های دولتی کشور،در رشته قرائت ترتیل قرآن کریم موفق به کسب رتبه چهارم کشور شد.

این مسابقات که در سطح کیفی بالا و به میزبانی وزارت اقتصاد و دارایی در شهر تهران و با حضور 220 نفر از نمایندگان سازمان های دولتی و وزارت خانه ها در 7 رشته قرائت تحقیق ، ترتیل ، اذان ، ابتهال ، حفظ( 5 ، 10، 15 جزء )برگزار شد.

لازم ذكر است هر يك از وزارتخانه ها و دستگاه ها اين رشته از مسابقات را دربين كاركنان و كارمندان درون دستگاه، سازمان برگزار و نفرات اول برگزيده در هريك از رشته هاي مذكور جهت رقابت بانفرات برگزيده ساير دستگاه هاي اجرايي را به دوره مذكور اعزام کردند.

سعيد امانلو در مسابقات قرآن همكاران فرهنگي كه در تابستان سال گذشته در مشهد مقدس برگزار شد، رتبه پنجم كشوري در قرائت ترتيل را نیز كسب کرده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار