در تذکر شفاهی صورت گرفت

کواکبیان: مسئولین زندان چرا دقت نمی‌کنند تا برخی حوادث صورت نگیرد

تهران (پانا) - عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس به وزارت راه در خصوص معافیت پردیس از پرداخت عوارض اتوبان تهران و دکل‌های فشار قوی تهران و همچنین به وزرای اطلاعات و دادگستری درباره برخی حوادث اخیر تذکر داد .

کد مطلب: ۷۱۲۱۰۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خانه ملت، مصطفی کواکبیان درنشست علنی امروز (دوشنبه، 23 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی اظهار داشت: حلاوت حضور میلیونی مردم فهیم ایران موجب شده تا ما مجلس‌نشینان، دولتی‌ها و اعضای دستگاه قضایی روز به روز به توانمندی خود اضافه کنیم و فکر نکنیم صد درصد مردم از ما راضی هستند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم اصل انقلاب را دوست دارند و در مقابل آمریکا نیز هرگز کوتاه نمی‌آیند گفت: اصل 22، 32 و 39 را تذکر می‌دهم و این نکته را می‌گویم که چند روز قبل تعدادی از فعالان زیست محیطی را دستگیر کردند ما اساساً خبردار نشده‌ایم.

وی اضافه کرد: با مرگ دکتر سید امامی که از اساتید دانشگاه امام صادق (ع) بودند گفته شد که پرونده ایشان جاسوسی و موضوع مرگ خودکشی بوده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه از وزرای اطلاعات و دادگستری درخواست دارم تا برای مردم شفاف‌سازی کنند که اگر جاسوسی وجود دارد با کدام سرویس خارجی در ارتباط بوده است، عنوان کرد: اگر خودکشی صورت گرفته مسئولین زندان چرا دقت نمی‌کنند تا اینگونه حوادث در زندان صورت نگیرد.

کواکبیان درپایان خاطر نشان کرد: تذکراتی در خصوص مباحث حوزه انتخابیه به شهرداری تهران در زمینه متروی اسلامشهر و وزارت راه و شهرسازی در خصوص معافیت پردیس از پرداخت عوارض اتوبان تهران و دکل‌های فشار قوی تهران دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار