نجفیان بعنوان مدیر عامل و رئیس هیآت مدیره شرکت آب منطقه ای البرز منصوب گردید

با حضور حاج رسولیها مشاور وزیر نیرو و مدیر عامل شرکت منابع آب ایران و ارتقایی معاون عمرانی استانداری البرز، نجفیان بعنوان مدیر عامل و رئیس هیآت مدیره شرکت آب منطقه ای البرز منصوب گردید.

کد مطلب: ۷۱۱۸۳۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از البرز در کرج، با حضور حاج رسولیها مشاور وزیر نیرو و مدیر عامل شرکت منابع آب ایران و ارتقایی معاون عمرانی استانداری البرز، نجفیان بعنوان مدیر عامل و رئیس هیآت مدیره شرکت آب منطقه ای البرز منصوب گردید .

در این جلسه حاج رسولیها فرا رسیدن ایام پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی را نقطه عطفی در تاریخ ایران بعنوان کشوری مستقل و مقتدر در منطقه و جهان تبریک عرض نموده و این انقلاب را منشآ برکات مهمی به ویژه در رشد بدنه کارشناسی و مدیریتی صنعت آب کشور برشمردند. ایشان در ادامه ضمن تشکر از زحمات جناب آقای مهندس پارسا به عنوان موسس شرکت آب منطقه ای البرز و تثبیت ساختاری و همچنین اقدامات خوب انجام شده در مهندسی رودخانه و طرح احیاء روند رو به رشد این شرکت را مورد تقدیر قراردادند.

در ادامه این جلسه ارتقایی با تشریح آخرین وضعیت منابع آبی استان توجه و اهتمام هر چه بیشتر در راستایی تخصیص منابع آبی جدید به ویژه پساب را از مدیرعامل جدید خواستند ایشان همچنین از زحمات آقای مهندس پارسا در مدت مدیریت شرکت آب منطقه ای البرز تقدیر و تشکر نمودند.

در این جلسه پارسا گزارشی از اقدامات صورت گرفته در این شرکت را از ابتدا تا کنون به حضار ارائه نمود و مسیر حرکتی شرکت را مسیر رو به رشد ترسیم نمودند.

در پایان این جلسه داود نجفیان مدیرعامل و رئیس هیآت مدیره شرکت آب منطقه ای توجه به وضعیت منابع آب ، مدیریت مصارف و حرکت فنی مهندسی بدنه شرکت را از اهم برنامه های خود برشمردند.

این جلسه که با حضور جمعی از همکاران شرکت و مدیران دستگاههای اجرایی همراه بود با تقدیر از زحمات پارسا به پایان رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار