رئیس اسبق صداوسیما:

انقلاب ایران معادلات دشمنان را به‌هم‌ریخته است

رئیس اسبق سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران موجب شده است که تمام معادلات دنیا به‌هم‌ریخته شود.

کد مطلب: ۷۱۱۷۱۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از البرز، عزت‌الله ضرغامی در سخنرانی مراسم راهپیمایی 22 بهمن که در میدان جمهوری کرج برگزار شد، گفت: دلیل پیروزی انقلاب اسلامی ایران استقامت شهدا، ایثارگران و جانبازان است.

وی افزود: برکت انقلاب اسلامی از راه‌رفته شهدا و جانبازان است و همه ما موظف هستیم قدردان زحمات این عزیزان باشیم.

رئیس اسبق سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: در حال حاضر دنیا انقلاب اسلامی ایران را به‌عنوان یک قدرت مطرح می‌شناسد و دلیل مخالفت و سنگ‌اندازی دشمنان نیز ترس از این قدرت برتر است.

ضرغامی تأکید کرد: ایران تنها قدرتی است که موفق شده است معادلات تمام مستکبران دنیا را به هم بریزد و نقشه کشیدنهایشان را ناتمام بگذارد، از همین رو است که ترامپ به‌عنوان رئیس‌جمهور آمریکا مدام از نام ایران در سخنان خود یاد می‌کند.

وی ادامه داد: مردم نشان دادند انقلاب متعلق به همه آنان است و برای تداومش رنج بسیار تحمل کرده اند و بر خلاف آنچه که دشمن میخواد القاء کند، سختی های معیشتی و کمبودها تأثیری در راه و اهداف آنان ندارد.

رئیس سابق صداوسیمای ایران ادامه داد: دشمن در بوق های تبلیغاتی خود میان فضای مجازی مدام می دمد که این ملت از ادامه مسیر انقلاب خسته شده اند ولی همچنانکه که دیدیم، انگیزه و احساس این ملت نسبت به نظام خود ذره ای تغییر نخواهد کرد.

ضرغامی با بیان اینکه هرگز علاقه مردم به انقلاب که هویت و شناسنامه ما در جهان است کمرنگ نخواهد شد گفت: امروز دیدیم مردم در زیر بمباران اطلاعاتی و تبلیغاتی دشمن آمدند وهرچقدر که فشار و تهدید بر روی آنان بیشتر شود مقاوم تر میشوند.

وی افزود: مردم در جنگ تحمیلی هم با دفاعی مقدس توانستند مقاومت کنند و نه تنها یک وجب از خاک خود را به دشمن ندادند بلکه حماسی تر از همیشه امروز قدم بر میدارند و الگویی برای آزادیخواهان و انقلاب های جهانی شده اند.

این مسئول سابق در ادامه اظهار داشت: کسی نمی تواند امروز کارنامه درخشان انقلاب را در عرصه های سازندگی منکر شود و در مقابل کارنامه پر از شکست آمریکا نشان می دهد،۴ هزار میلیارد دلار از سوی او در عراق خرج شد اما شکست خورد، همچنین توطئه کردستان عراق برای ایجاد اسرائیلی دیگر نیز خنثی شد.

ضرغانی افزود: داعش نیز که نماد ظلم و ستم آمریکا و حکام عربی فاسد در منطقه است برای نابودی اسلام و ایران به میدان آمد که آن هم از بین رفت و همچنانکه امام راحل (ره) فرموده بود: استکبار از اسلام سیلی خورد.

وی خاطر نشان کرد: این تحرکات شبانه در کشور چیزی جز مضحکه عده ای خودفروش نیست و حرمت مساجد و اعتقادات ریشه در گوشت و پوست مردم انقلابی دارد.

رئیس اسبق سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد: کرج کارنامه خوبی در دفاع از حریم اسلام و حرم بزرگان دین دارد و افتخار شهدایش بر تارک این شهر همچون نگین میدرخشد.

ضرغامی تأکید کرد: دشمن سعی دارد با مسموم کردن فضای مجازی تفکر و فرهنگ مردم ایران اسلامی را تغییر دهد.

وی یادآور شد: مردن مطالباتی به‌حق دارند که رسیدگی به خواسته‌هایشان مورد تأکید مقام معظم رهبری است.

رئیس اسبق سازمان صداوسیما تأکید کرد: آمریکا همواره به دنبال دشمنی با ایران بوده و این امر بر هیچ‌یک از مردم پوشیده نیست.

ضرغامی در پایان با اشاره به اینکه باید تحت امر ولایت‌فقیه اقدام کنیم، خاطرنشان کرد: همه مردم با صبوری مشکلات را پشت سر گذاشته‌اند و پای اهداف نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار