عضو مجلس خبرگان رهبری درجمع راهپیمایان تبریزی:

روزی که دشمنان ایران اسلامی از ایران راضی شوند باید در مشروعیت خود شک کنیم

تبریز(پانا) - عضو مجلس خبرگان رهبری و نماینده مردم آذربایجان شرقی گفت: روزی که دشمنان ایران از ما راضی شوند باید درمشروعیت خودشک کنیم.

کد مطلب: ۷۱۱۶۸۵
لینک کوتاه کپی شد

آیت الله هادی ملکوتی ظهر امروز در جمع راهپیمایان تبریز گفت: هدف از انقلاب اسلامی ایران از بین بردن ظلم وستم و اختلاف طبقاتی است ودشمنان ایران به دنبال نابودی این کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

آیت الله ملکوتی به سیاه نمایی وشایعه پراکنی دشمنان تاکید کرد وگفت: دشمنان ایران اسلامی با سیاه نمایی می خواهند بین ایرانیان تفرقه بیندازند و ملت را نسبت به نظام اسلامی بدبین کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: پرچم پرشوکت نظام اسلامی را با دست مقام معظم رهبری به امام زمان(عج) تحویل می دهیم. دل مظلومان جهان به این نظام گرم است. ۸ سال مردم ایستادگی کردند و بازهم مقاومت می کنند.

وی گفت: مردم با لبیک گویی به رهبر انقلاب دشمن را ناامید می کنند.

وی سپس با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران، انقلاب تمام طبقات، اعم از روستایی، شهری، دانشجویی و بازار علیه استعمار و استبداد است، گفت: بر خلاف سایر انقلاب‌ها که توجهی به ابعاد معنوی و اخروی مردم ندارد، انقلاب ما هم آبادی دنیا و هم سعادت آخرت را می‌خواست

وی گفت: دانشگاه های ما قبل و بعد انقلاب قابل مقایسه نیست، رتبه علمی جمهوری اسلامی به گفته دوست ودشمن عالی است.

ملکوتی افزود: دشمانان با شایعه سازی وزیر سوال بردن شخصیت های نظام قصد بدبین کردن مردم را دارند، اتحاد وهمدلی بامحوریت ولی فقیه عامل سعادت است.

ملکوتی در پایان گفت: در این مملکت، سال‌های قبل از انقلاب، به غیر از دکتر مصدق -آن هم در یک دوره محدود- حتی یک نخست‌وزیر به انتخاب مردم انتخاب نشده‌است. یک نماینده نمی‌توانست علیه دربار موضع داشته باشد. اما پس از انقلاب، تمام مسئولان با انتخاب مستقیم یا غیرمستقیم مردم انتخاب می‌شود. هیچ مسئولی در این مملکت، بدون رای مردم انتخاب نمی‌شود. نظام ما، از این حیث، در جهان ممتاز است.

ملکوتی ادامه داد: قدرت ملت ایران امروز، در منطقه و جهان اثبات شده است. خشم دشمن، افتخار ما است. روزی که آمریکا از ما اعلام رضایت کند، روز شکست ما است.

خبرنگار: آیسا عباسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار