راهپیمایی 22 بهمن مردم ولایتمدار ملارد

پانا (ملارد ) -مراسم راهپیمایی 22 بهمن با حضور مردم و مسئولین در شهرستان ملاردبرگزار شد.

کد مطلب: ۷۱۱۶۶۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های تهران امروزمراسم ۲۲بهمن با شکوهی خاص و با حضور مردم غیور و مسئولین درشهرستان ملارد برگزارشد وبعد از اتمام راهپیمایی مردم در خیابان الغدیر دور هم جمع شدند و جشن پیروزی انقلاب را برگزار گردند

در این مراسم گروه سرود هم سورایان فجر از مدرسه دوره اول زکیه سرودهایی با نام های ای ایران و ای رهبر آزاده را اجرا کردند وسپس سردار منطقی نماینده ولی فقیه در سپاه ملارد ، سخنرانی کرد.

منطقی در سخنرانی خود از دوران جنگ و دهه های گذشته یادکرد و گفت:صدام باکمک همه دنیا به جنگ ما آمده بود، با این حال مردم ایران شهید دادند وبمباران شدند ،ولی با استقامت در این جنگ پیروز شدند و صدام را شکست دادند .

وی در ادامه افزود:همه دنیا در کنار صدام بود ولی پروردگار یار و یاور ما بود ،همه جا دست خدا با ما بود و اگر خدا نبود پیروزی از آن ما نمیشد .

منطقی خاطر نشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان ما دست از کار برنداشتند و دائما سعی کردند که به طرق مختلف ،از جمله تحریم کردن کشور ما را شکست دهند ولی به یاری حسین ابن علی(ع) ما همواره پیروز بودیم و نشان دادیم که تحریم ها اثری برملت بزرگوار ما ندارد وامسال هم مردم با اتحاد خود نشان دادند که انقلاب ما در مقابل بیگانگان همواره پیروز خواهند بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار