در گفت‌وگو با پانا

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی خبر داد: آغاز بارش برف و باران در بیشتر مناطق کشور از امروز

تهران (پانا) - مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور خبر داد و گفت موج جدید بارش برف و باران از امروز در راه است.

کد مطلب: ۷۱۱۵۶۱
لینک کوتاه کپی شد

احد وظیفه در گفت‌وگو با پانا گفت: برای امروز بارش پراکنده و وزش باد در برخی نقاط استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سیستان بلوچستان رخ می‌دهد و در روز دوشنبه بارش باران و برف و وزش باد شدید در نیمه جنوبی استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، شمال کرمانشاه، کردستان، زنجان، قزوین، البرز و شمال تهران پیش بینی شده است.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: در روز سه‌شنبه 24 بهمن ماه بارش برف و وزش باد شدید در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان،کردستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری و بارش برف و باران و وزش باد شدید در کرمانشاه، ایلام، نیمه شمالی خوزستان، کهگیلویه وبویراحمد، همدان، مرکزی، قزوین، البرز، تهران، شمال سمنان، خراسان شمالی، نیمه شمالی خراسان رضوی و بارش باران و وزش باد و در ارتفاعات برف در گیلان، مازندران و گلستان پیش‌بینی شده است.

وی اضافه کرد: همچنین طی فردا دوشنبه به سبب وزش باد شدید پدیده بادوگردوخاک و کاهش دید در خوزستان و ایلام و روز سه شنبه در بوشهر و جنوب خوزستان پیش‌بینی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار