معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش کردستان

قهرمانان لیگ فوتسال دانش‌آموزی مقاطع متوسطه اول و دوم پسران کردستان مشخص شد

سنندج (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش کردستان از قهرمانی ناحیه 1و 2 سنندج به ترتیب در مقاطع متوسطه اول و دوم لیگ فوتسال دانش آموزی سال 96 استان کردستان خبر داد.

کد مطلب: ۷۱۱۳۳۹
لینک کوتاه کپی شد

افشین خوش گوار معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان با اعلام این خبر گفت: همانند سنوات گذشته لیگ فوتسال دانش آموزان پسر استان کردستان در سال 96 برگزار شد .

وی افزود: مرحله نهایی سومین دوره مسابقات لیگ فوتسال دانش آموزان متوسطه دوره دوم با شرکت 4 تیم ناحیه یک و دو سنندج، مریوان و بیجار در 6 هفته بصورت رفت و برگشت و در دی و بهمن ماه سال 96 برگزار شد و در پایان مسابقات تیم ناحیه یک سنندج با 15 امتیاز و با تفاضل گل نسبت به مریوان قهرمان مسابقات گردید. تیم شایسته مریوان دوم شد و تیم بیجار به مقام سوم دست یافت .

خوش گوار خاطر نشان کرد: همچنین مرحله نهایی اولین دوره لیگ فوتسال دانش آموزی متوسطه دوره اول با شرکت 4 تیم ناحیه یک و دو سنندج ، مریوان و کامیاران در 6 هفته بصورت رفت و برگشت در ماه های دی و بهمن 96 برگزار گردید که در پایان مسابقات تیم خوب و یک دست ناحیه دو سنندج عنوان قهرمانی را به دست آورد و تیم های مریوان و کامیاران عنوان دوم و سوم را به دست آوردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار