بزرگترین دارالقرآن خراسان رضوی در کاشمر ساخته می‌شود

کاشمر (پانا) - با حضور مسئولین کشوری و استانی دومین همایش دست‌های مهربانی و نکوداشت خیرین مدرسه‌ ساز در کاشمر برگزار شد.

کد مطلب: ۷۱۱۲۰۰
لینک کوتاه کپی شد

دومین همایش دست‌های مهربانی و نکوداشت خیرین مدرسه‌ساز، 17 بهمن‌ با حضور معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز خراسان رضوی، معاون مدیر کل نوسازی استان، امام جمعه کاشمر، مسئولین شهرستان، خیرین مدرسه ساز، مدیران مدارس و رؤسای انجمن در محل سالن اجتماعات مجتمع سرو کاشمربرگزار شد.
در این مراسم، علی طاهریان مدیر آموزش و پرورش کاشمر، خیرین مدرسه‌ساز را شایسته تقدیر دانست و گفت: مدرسه‌سازی مصداق عینی صدقه جاریه است.
علی طاهریان با اشاره به اینکه نفع این اقدام نیکو و خیر به جامعه، فرهنگ، اجتماع و دانش آموزان می‌رسد، افزود: نمی‌شود سود و برکت این اقدام را حساب کرد.
وی مدرسه‌سازی را جزء بزرگ‌ترین تجارت‌های معنوی و فرهنگی دانست و اظهار کرد: خیرین مدرسه‌ساز یکی از تکیه‌گاه‌های آموزش و پرورش هستند.
مدیر آموزش و پرورش کاشمر با بیان اینکه تاکنون پروژه‌های بسیاری توسط خیرین انجام شده به طوری که در هر هفته یک پروژه را توسط خیرین داشته‌ایم، بیان کرد: در طی 6 ماه اخیر بیش از 3 میلیارد و 500 میلیون تومان مشارکت خیرین را داشته‌ایم.
وی با اشاره به اینکه به جز مدرسه‌سازی در حوزه تجهیز همه نیازمند کمک‌هایی هستیم، افزود: هشت هنرستان کاشمر برای تجهیز مشکلاتی دارند که در این خصوص نیازمند حمایت خیرین هستیم.
طاهریان با بیان اینکه 30 درصد مدارس کاشمر خیر ساز هستند، گفت: بالغ‌بر 2000 نفر مدرسه‌ساز و مدرسه یار در کاشمر داریم که تاکنون رقم‌های مختلفی را به آموزش و پرورش کمک کرده‌اند.
وی با اشاره به اینکه هنوز مدارس قدیمی هستند که نیازمند تخریب و بازسازی هستند، افزود: حدود 14 مدرسه داریم که جزء مدارس در اولویت برای بازسازی هستند.

شایان ذکر است در این همایش درپایان تفاهم‌نامه ساخت سالن ورزشی 1005 متری با اعتبار 400 میلیون تومان و بزرگ‌ترین دارالقرآن خراسان رضوی با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون تومان به امضاء خیرین و مسئولان مربوطه رسید.
همچنین در این همایش ضمن برگزاری برنامه های متنوع اجرایی ،از خیرین مدرسه‌ساز و مدرسه یار نیز تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار