محمد نوازی: لیگ قهرمانان آسیا و دربی 86 عیار شفر را در استقلال مشخص می‌کند

تهران (پانا) – کاپیتان سابق استقلال معتقد است دیدارهای آینده استقلال عیار سرمربی آلمانی این تیم را مشخص خواهد کرد.

کد مطلب: ۷۱۱۱۸۹
لینک کوتاه کپی شد

محمد نوازی در گفت‌وگو با پانا درباره پیروزی سه بر سفر استقلال مقابل سپیدرود گفت: بازی خوب و روانی از استقلال دیدیم و بچه‌ها توانستند بر حریف خود مسلط باشند و سپیدرود را شکست دهند. البته باید بگویم آن‌ها حریف سرسختی برای استقلال نبودند چرا که تیم سپیدرود درگیر مسائل حاشیه‌ای پیرامون سرمربی خود است و نتوانست بر بازی تمرکز کنند .

وی ادامه داد: به‌طور حتم تیمی که درگیر مسائل حاشیه‌ای در درون خودشان باشد نمی‌تواند از پس حریفان برآید و بازیکنان در زمین بازی تمرکز لازم را ندارند. سپیدرود هم این وضعرا دارد و اگر قصد ادامه حضور در لیگ را داشته باشد باید از حواشی دوری کد .

نوازی در مورد اظهار نظرهای اخیر علی کریمی درباره مهدی تاج گفت: کریمی در زمانی هم که بازی می‌کرد یک بازیکن جسور و پرشور بود. اکنون هم او صحبت‌هایی را در مورد فوتبال ایران انجام داده که به نظرم باید پیگیری شود و اگر چنین چیزهایی صحت داشته باشد باید با آن مقابله کرد. امیدوارم هرچه زودتر این مسائل با پادرمیانی تمام شود و بیشتر از این درگیر حواشی نشویم .

کاپیتان سابق استقلال در ادامه صحبت‌هایش به وضع این تیم در روزهای آتی اشاره کرد و گفت: استقلال روزهای سختی پیش رو دارد و باید دید شفر چطور برنامه‌ریزی می‌کند و از این روزهای سخت چگونه عبور می‌کند. لیگ قهرمانان آسیا و دربی هشتاد و ششم را پیش رو داریم و شفر باید عیارش را در این دو مسابقه نشان دهد .

وی درباره وضعیت استقلال در لیگ قهرمانان آسیا گفت: تا بوده وضعیت تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های عربی بسیار متفاوت بوده است. از طرفی تیم‌های ایرانی نمی‌توانند مقابل تیم‌های عربستانی میزبان باشند، از طرف دیگر تیم‌های عربی پول و امکانات بسیار خوبی دارند و بازیکنان قوی جذب می‌کنند تا در لیگ قهرمانان آسیا نتیجه خوبی به دست بیاورند در صورتی که تیم‌های ایرانی پول و امکانات آن‌ها را ندارند و چنین امکانی برای آن‌ها فراهم نیست. بنابراین طبیعی است که کار آن‌ها سخت باشد. به هر حال باید دید تیم‌های ایرانی‌ با تلاش خود در لیگ قهرمانان چه نتایجی به دست می‌آورند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار