حضور فرماندار ری در جشن پیروزی انقلاب مسجد حضرت ابوالفضل (ع) قیامدشت

شهرری (پانا)- فرماندار ری در جشن پیروزی انقلاب در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) قیامدشت حضور یافت .

کد مطلب: ۷۱۱۱۱۵
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگارپانا شهرستانهای تهران، فرماندار ری در جشن پیروزی انقلاب مسجد حضرت ابوالفضل (ع) قیامدشت طی سخنانی با تبریک دهه فجر به مردم قیامدشت اظهار داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی یک مناسبت مهم برای ایران است از این جهت که مردم به آرزوی دیرینه خود رسیدند یعنی زمام امور به دست خود مردم افتاد.
جمالی پوربا اشاره به این که وحدت رمز پیروزی انقلاب بود، گفت: انسجام ملی وحدت ملی و یکصدا شدن مردم رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود و امام خمینی (ره) پایه مبارزه را بر روی حضور مردم استوار کردند چون باور داشتند که اگر مردم در صحنه نباشند این انقلاب اتفاق نخواهد افتاد .
وی ادامه داد:حکومتی که پایه آن بر نظر مردم بنا شود دوام و قدرت پیدا می کند و الحمدالله امروز ما سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن میگیریم چرا که پایه این انقلاب مردم هستند.
فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه اظهار داشت : قیامدشت مردمان خوبی دارد و ما از روزی که فرمانداری ری را تحویل گرفتیم نگاه ویژه ای به قیامدشت داشتیم ، ما مشکلی که اوایل در قیامدشت داشتیم نامشخص بودن وضعیت قیامدشت بود و معلوم نبود اینجا شهرک است یا روستا، اما الان خوشبخاته توانستیم با کمک مسئولین محترم قیامدشت را به شهر تبدیل کنیم و انشالله در آینده نزدیک با کمک اعضای شورای اسلامی ، امام جمعه و شهردار قیامدشت مشکلات به سرعت حل خواهد شد.
وی افزود: ما قول کمک 20 میلیارد تومانی را برای شروع کار شهر قیامدشت داده بودیم که خوشبختانه در حال انجام است و مبلغ 60 میلیارد تومان نیز تا نیمه اول سال 97 به قیامدشت اختصاص خواهیم داد.
در این مراسم امام جمعه قیامدشت با تبریک ایام الله دهه فجر از اقدامات فرماندار شهرری در رفع مشکلات قیامدشت تقدیر نمود.
/خبرنگار:سمیه طالش صالحی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار