دعوت فرماندار اسلامشهر جهت حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

اسلامشهر(پانا) - فرماندار اسلامشهر در پیامی از مردم شهرستان جهت حضور پرشور و یکپارچه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کرد و گفت: مردم با حضور حماسی در این راهپیمایی تمام معادلات دشمنان را نقش برآب کرده و حمایت و پشتیبانی خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی به جهانیان نشان خواهند داد.

کد مطلب: ۷۱۱۱۰۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستانهای تهران، امیراله حقیقی در پیامی اظهار داشت : دهه مبارک فجر، طلوع خورشید انقلاب و گرامیداشت یاد و خاطره عزیزانی است که با حضور همه جانبه خود در راه عظمت انقلاب از هیچ تلاشی دریغ ننمودند وحتی جان عزیز شان را در این راه در طبق اخلاص گذاشته و امروز برماست که با الگو قرار دادن رهنمود های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) بر ارزشهای انقلاب بیش از پیش اهتمام به ورزیم .

وی در این پیام افزوده است: آنچه مسلم است، در شرایطی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تعامل سازنده با دنیا را بر پایه حقوق ملی سرلوحه سیاست های خود قرار داده است، حضور مردم در راهپیمایی یوم ا... ۲۲ بهمن در شرایط حساس کنونی در مواجهه با تهدیدات پوشالی قدرت های استکباری عزم جدی ایران سربلند را در پیمودن راه امام خمینی (ره) و شهیدان، دوچندان می نماید .

در بخش دیگری از پیام فرماندار اسلامشهر آمده: مردم شریف ایران اسلامی بویژه مردم شهرستان اسلامشهر بار دیگر با حضور گسترده خود در راه پیمائی ۲۲ بهمن حقانیت، صلابت و ایستادگی خود را در برابر مستکبران و پایبندی خود را به نظام و آرمان های امام راحل عظیم الشأن و شهدای گرانقدر انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را به منصه ظهور خواهد رساند .

/خبرنگار:زهراعزیزی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار