نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی:

یاد آوری وعمل به وصایای شهدا رابه نسل آینده ساز جامعه بیاموزیم

اسلامشهر (پانا)-نماینده مردم تهران، اسلامشهر،ری، شمیرانات وپردیس در مجلس شورای اسلامی گفت :با یادآوری و عمل به وصایای شهدا و انتقال آن به فرزندانمان، حداقل تلاش خود را در حفظ آرمان‌های انقلاب و یاد و خاطره شهدا داشته باشیم.

کد مطلب: ۷۱۱۰۲۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران ،فریده اولاد قباد درمراسم بزرگداشت شهدای ادیان توحیدی که درآرامستان آشوری های شهرستان اسلامشهر برگزارشد،اظهار داشت: از مهّم‌ترین مسئولیت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برگزاری یادواره‌های شهدا و ساخت یادمان شهداست، که سبب می‌شود یاد و خاطره آن‌ عزیزان همواره زنده نگه داشته شود .

وی در ادامه بیان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی مدیون همه مردم و اقشار جامعه و اقلیت‌های مذهبی در کشور است، اقلیت‌های دینی هموطنانی هستند که عرق وطن‌پرستی و آزادگی آنان در بین تمام شهدایشان مشهود و مشخص است .

نماینده مردم تهران، اسلامشهر،ری، شمیرانات وپردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب بندهایی از قانون برای حفظ فرهنگ ایثار و شهادت در برنامه ششم توسعه افزود: در این برنامه برگزاری یادواره‌های شهدا از وظایف مهّم مسئولان شهرستان‌ها برشمرده شده است .

اولاد قباد تصریح کرد: ما همواره باید روزهای انقلاب و دوران جنگ تحمیلی را برای فرزندانمان یادآوری کنیم، چرا که خاطرات این قشر ایثارگر و کسانی که در پشت جبهه کمک‌رسانی می‌کردند، جای تقدیر دارد .

وی رمز پیروزی در انقلاب و در تمام دوران‌ها را همدلی و همفکری دانست و خاطرنشان کرد: بعد از جنگ با تحریم‌های تکنولوژی، اقتصادی و سیاسی بسیاری مواجه شدیم، و نتوانستیم به خوبی دستاورد‌های انقلاب را به نسل جوان ارائه دهیم، اما امیدواریم با یادآوری و عمل به وصایای شهدا و انتقال آن به فرزندانمان، حداقل تلاش خود را در حفظ آرمان‌های انقلاب و یاد و خاطره شهدا داشته باشیم.

/خبرنگار:امیر غلامی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار