هشدار عضو شورای شهر درباره بروز سونامی سرطان در تهران

تهران (پانا) - عضو شورای شهر تهران درباره بروز سونامی انواع سرطان‌ها در پی آلودگی هوا در پایتخت هشدار داد.

کد مطلب: ۷۱۱۰۲۶
لینک کوتاه کپی شد

زهرا نژادبهرام در گفت‌وگو با پانا با اشاره به آلودگی هوای تهران گفت: شرایط فعلی هوای تهران به گونه‌ای است که در آینده‌ای نه‌چندان دور با سونامی انواع سرطان‌ها روبه‌رو مي‌شويم و این بیماری خانواده‌های بسیاری را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

این عضو شورای شهر تهران افزود: وضع فعلی آلودگی هوا ناشی از عملکرد همه مسئولان پیشین سازمان محیط زیست، دولت، اعضای شورا و شهرداری تهران در ادوار گذشته و فعلی بوده است.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به افزایش سرطان در کشور گفت: بارها طی ماه‌های گذشته اعضای شورا در خصوص ضرورت تمرکز جدی بر کاهش آلودگی هوای کلانشهرها و به خصوص تهران تذکرات لازم را ارائه کرده‌اند.

وی همچنین به برنامه شهرداری تهران در زمینه کاهش آلودگی هوا اشاره کرد و گفت: شهردار تهران برنامه 22 صفحه‌ای کاهش آلودگی را به رئیس مجلس شورای اسلامی ارائه کرده است و چندین بار معاونان شهردار تهران از رونمایی برنامه‌های خاص شهرداری برای کاهش آلودگی ها خبر داده‌اند اما هیچ اتفاقی نیفتاده است.

نژادبهرام تصریح کرد: شهردار تهران باید به جد پیگیر به سرانجام رساندن مذاکرات انجام شده با رئیس مجلس شورای اسلامی در زمینه آلودگی هوا باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار