امام جمعه اردبیل:

آمریکا به دنبال تجزیه کشورها برای سلطه بر آن‌هاست

اردبیل (پانا) - امام جمعه اردبیل گفت: آمریکا به دنبال تجزیه کشورها به کشورهای ذره‌بینی برای سلطه بر آن هاست.

کد مطلب: ۷۱۰۹۲۴
لینک کوتاه کپی شد

آیت‌الله سیدحسن عاملی در بازدید از صدا و سیمای اردبیل اظهار داشت: از دستاوردهای مهم پیروزی انقلاب اسلامی آزادی به ویژه در حوزه مطبوعات و رسانه بوده به طوری که هیچ کجای دنیا چنین آزادی در حوزه رسانه مشاهده نمی‌شود .

وی دموکراسی و تعیین سرنوشت کشور به دست خود مردم را از مهمترین برکات انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: حضور و مشارکت مردم در انتخابات و از طریق آن در سرنوشت کشور از بزرگترین نعمت‌هایی بوده که پس از انقلاب مردم از آن بهره‌مند شده‌اند و باید عادلانه در این زمینه قضاوت کنیم .

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران ترکیبی از جمهوریت و دموکراسی بوده به طوری که بعد از پیروزی انقلاب مردم در انتخابات متعددی به شکل آزاد شرکت کرده‌اند و این در حالی است که در زمان قبل از انتخاب چنین امکانی وجود نداشت .

عاملی با اشاره به تلاش دشمنان در منطقه گفت: دشمنان به دنبال این هستند که از هر فرصت و ترفندی همچون تهدید، تحریم و فشار اقتصادی به کشور ضربه بزنند و آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب را زیر سوال ببرند و در واقع به دنبال از بین بردن استقلال کشور و رسیدن به اهداف خود هستند که همچون گذشته مایوس می شوند .

امام جمعه اردبیل هدف آمریکا را تجزیه کشورها به کشورهای ذره‌بینی برای سلطه بر آن‌ها دانست و افزود: توطئه‌های دشمنان بر علیه کشورمان همچنان ادامه دارد که حضور مردم در صحنه و تبعیت از مقام معظم رهبری همچون گذشته می‌تواند استکبار و دشمنان را از پای در آورد که مهم ترین عرصه حضور ملت روز ۲۲ بهمن است تا به دشمنان نشان دهند که همواره ملت و دولت ایران همدل و همزبان هستند .

وی با اشاره به نقش تاثیرگذار صدا و سیما در جامعه بیان کرد: این نهاد در زمینه تعلیم و تربیت فرزندان و خانواده‌ها، ترویج مفاهیم دینی، مدنیت، خبررسانی، اطلاع‌رسانی دستاوردهای انقلاب، معرفی توطئه‌ها و شایعات، اطلاع رسانی در عرصه‌های مختلف، انعکاس مراسم دینی و مذهبی، معرفی ارباب تولید و نبوغ جوانان برای تشویق و ایجاد انگیزه در آن‌ها، معرفی تاریخ و گذشته فاخر، تقویت احساس جمعی، کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی و بخش‌های مختلف نقش فوق‌العاده‌ای دارد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار