حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم اختتامیه مسابقات بین المللی بدمینتون جام فجر استان زنجان

زنجان (پانا) - وزیر ورزش و جوانان صبح امروز پنجشنبه همزمان با هشتمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی به استان زنجان سفر کرد.

کد مطلب: ۷۱۰۸۷۱
لینک کوتاه کپی شد

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان صبح امروز پنجشنبه در هشتمین روز دهه فجر جهت افتتاح و بازدید از چند پروژه صنعتی و ورزشی و شرکت در مراسم اختتامیه مسابقات بین‌المللی بدمینتون به استان زنجان سفر کرد.

وی در ابتدای این سفر با حضور در شهرستان ابهر از پروژه ۳ هزارنفری ورزشگاه این شهرستان بازدید کرد.

افتتاح واحد صنعتی گالوانیزه شمش در محل شهرک صنعتی شماره ۲ زنجان و بازدید از واحد صنعتی دیگر از جمله برنامه‌های مسعود سلطانی فر در سفر یک روز به زنجان است.

حضور در مراسم اختتامیه بیست و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی بدمینتون جام فجر همراه با استاندار زنجان و جمعی از مسئولان استانی از دیگر برنامه‌های وزیر ورزش و جوانان در زنجان است.

سلطانی فرد در ادامه برنامه سفر خود به استان زنجان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان دیدار خواهد کرد و سپس در جلسه هیئت‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد استان زنجان شرکت خواهد کرد.

نشست با بازاریان و سرمایه‌گذاران زنجانی در محل اتاق بازرگانی استان زنجان و همچنین حضور در صداوسیمای مرکز زنجان از برنامه‌های سفر یک‌روزه وزیر ورزش و جوانان به استان زنجان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار