جام خلیج فارس/

تراکتور 2 _ 1 گسترش/ تراکتور برنده شهرآورد آذربایجان

تبریز (پانا)- برد بسیار ارزشمند تراکتور مقابل گسترش فولادی که دفاع اتوبوسی داشت.

کد مطلب: ۷۱۰۷۹۰
لینک کوتاه کپی شد

دو تيم تراكتور سازي و گسترش فولاد در چارچوب ديدار هاي هفته بيست و سوم ليگ برتر فوتبال كشور از ساعت ١٤:٤٥ امروز در ورزشگاه يادگار امام تبريز به مصاف هم رفتند.كه اين ديدار با برتري ٢-١ تراكتور سازي همراه بود.
با نظر ساغلامتيم تراكتور سازي با ترکیب زیر به مصاف ميزبان خود رفت:
-الميدا
-ايرانپوريان
-شربتي
-نادري
-كياني
-مهدي پور
-ابراهيمي
-پهلوان
-مهديزاده
-مطهري
-كرپيچ
در تيم مقابل شاگردان فيروز كريمي با تركيب زير به مصاف تراكتور سازي رفتند:
-دخسوس
-بابايي
-زنده روح
-تيموريان
-هنريكه
-زاهدي
-رضانيا
-زنيدپور
-معبودي
-عاطف
-نريمان جهان
شاگردان كريمي كه در ٤ بازي اخير خود به تساوي رسيده بودند در اين ديدار مقابل تيمي قرار گرفتند كه در بازي هاي اخير خود نتايج خوبي را با سرمربي جديد خود كسب كرده و به دنبال پيروزي در اين بازي بود.
نيمه اول:
تراكتور سازي از دقايق ابتدايي اين بازي عملكرد قابل قبولي از خود به نمايش گذاشت و موقعيت هايي براي باز كردن دروازه گسترش داشت اما با عكس العمل فرناندو دخسوس و آمادگي بالاي دروازه بان مانع گل زني مهاجم تازه وارد تراكتور سازي شد.
دربي تبريز با تساوي بدون گل در حال پيگيري بود كه گسترش فولاد توانست با پاس هاي پياپي و از فرصت طلبي ميلاد زنيدپور استفاده كند و نخستين گل بازي را در دقيقه ي ٣٣ براي گسترش به ثمر برساند.
پس از زدن گل برتري تراكتور سازي با اضافه كردن فشار بر روي دروازه گسترش باز هم موفق به گل زني نشد تا اين بازي در نيمه اول با برتري ١-٠ شاگردان كريمي به پايان برسد.
نيمه دوم:
در نيمه دوم بازي اين تراكتور سازي بود كه مالكيت توپ را در اختيار داشت و توانستند موقعيت هاي جدي بر روي دروازه ايجاد كنند اما موقعيت هاي اين تيم به گل تبديل نشد.
عملكرد خط دفاعي گسترش نيز مانع گل زدن تراكتور شد. ولي در دقيقه ي ٧٥ احسان پهلوان با ضربه ي سر توانست دروازه دخسوس را باز كند.
شاگردان ساغلام حملات خود را بر دروازه ي گسترش زياد كردند و در دقايق پاياني بازي (٢+٩٠) مسيح زاهدي با خطاي هند باعث شد تراكتور صاحب يك ضربه پنالتي شود مهدي كياني پشت توپ ايستاد و ضربه زد ولي فرناندو دخسوس توانست در مرحله اول توپ را دفع كند اما كاپيتان تراكتور سازي توپ برگشتي را وارد دروازه گسترش كرد.
بعد از دريافت گل شاگردان كريمي در تلاش بودند تا به گل تساوي برسند ولي در نهايت بازي با برتري ٢-١ تراكتور سازي به پايان برسد.

خبرنگار: امیر رضا سعادتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار