از مدال‌آوران مسابقات ورزش دانش‌آموزی استان کردستان در سال 96 تجلیل شد

تهران (پانا) - با حضور رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی کشور، در مراسمی با عنوان جشن ستارگان ورزش دانش‌آموزی از قهرمانان، مدال‌آوران و ستارگان مسابقات ورزش دانش‌آموزی استان در سال 96 تقدیر شد.

کد مطلب: ۷۱۰۶۷۸
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش، با حضور رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور، مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان، تنی چند از مسئولین استانی، معاونین اداره کل، پیشکسوتان عرصه ورزش دانش‌آموزی، مربیان و سرپرستان تیم‌های برتر مسابقات کشوری و مسئولان انجمن‌های ورزشی، جشن ستارگان ورزش دانش‌آموزی استان در مجتمع فرهنگی هنری حضرت امام خمینی (ره) اداره کل برگزار و از 320 نفر از دانش‌آموزان قهرمان و مدال‌آور مسابقات ورزشی، پیشکسوت‌تان ورزشی و تیم‌های برتر در رشته‌های مختلف در سطح کشور تجلیل شد.
قربانی مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در این مراسم با تبریک دهه مبارک فجر و موفقیت‌های دانش آموزان استان، از اهتمام و زحمات مسئولان، مربیان، سرپرستان، داوران و کلیه دست‌اندرکاران ورزش دانش‌آموزی تقدیر و تشکر کرد.
وی با بیان اینکه هر ساله مسابقات ورزش دانش‌آموزی در چهار مرحله آموزشگاه، شهرستان، استان و کشور برگزار می‌شود گفت: ورزش دانش‌آموزی استان کردستان در سال 96 موفق شد رتبه اول منطقه یک کشوری را کسب کرده و جایگاه هشتم کشوری استان مجددا در سال 96 تثبیت شد.
رشید قربانی با اشاره به اینکه با کسب موفقیت‌های متوالی در حوزه ورزش دانش‌آموزی و درخشش دانش‌آموزان استان در مسابقات نگاه مسئولین وزارتی به استان تغییر کرده و با دید خوبی به کردستان می‌نگرند گفت: کردستان در عرصه‌های علمی و ورزشی از پتانسیل خوبی برخوردار است و در صورت حمایت و پشتیبانی، موفقیت‌های دیگری کسب خواهد شد.
در این مراسم از 251 دانش‌آموز مدال‌آور استان در مسابقات کشوری، 5 پیشکسوت ورزشی ، 27 نفر از مسئولان انجمن‌های ورزش دانش‌آموزی، 16 نفر از کارشناسان تربیت‌بدنی شهرستان‌ها و مناطق تابعه ، 7 نفر از اعضای تیم علمی تخصصی معلمان تربیت‌بدنی، پنج نفر از معلمان برتر جشنواره الگوهای برتر تدریس، پنج نفر از برترین های همایش علمی ورزش دانش‌آموزی، پنج نفر از معلمان مولف در حوزه تربیت‌بدنی و 4 نفر از داوران برتر رقابت‌های بین‌المللی تجلیل شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار