افتتاح 2 واحد صنعتی در رودسر با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت

به مناسبت دهه مبارک فجر، با حضور سید محمود نوابی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، 2 واحد صنعتی در شهرک صنعتی رودسر به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۷۱۰۵۵۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان، سردخانه پنج هزار تنی و شرکت صنایع بسته بندی سبزیجات با ظرفیت 15 هزار تن امروز (چهارشنبه) افتتاح شدند.
واحد سردخانه ساحل سبز هوسم با سرمایه گذاری 20 میلیارد ریال در زمینی به مساحت بیش از پنج هزار و 200 مترمربع، با اشتغال 15 نفر بطور مستقیم احداث شده است. این واحد سیزدهمین واحد سردخانه در شهرستان رودسر است که در زمینه نگهداری محصولات کشاورزی فعالیت می کند.
شرکت بسته بندی سبزیجات نیز در زمینی به مساحت 2 هزار متر مربع و ظرفیت 15 هزار تن، با سرمایه گذاری 44 میلیارد ریال و با ایجاد اشتغال مستقیم برای 26 نفر امروز به بهره برداری رسید.
شهرک صنعتی رودسر در سال 1375 تاسیس شد؛ این شهرک 31 واحد دارد که 12 واحد آن فعال هستند و چهار واحد صنعتی نیز در حال ساخت است.
وارسته سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر در این مراسم گفت: در دهه فجر 239 طرح با اعتبار 380 میلیارد ریال با ایجاد 533 شغل دائم و 438 شغل موقت افتتاح شده یا در حال بهره برداری است.
شهرستان رودسر در 75 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار