مدیرکل آموزش‌وپرورش آذربایجان شرقی خبر داد

تحصیل بیش از 21 درصد دانش آموزان آذربایجان شرقی در مدارس غیردولتی

تبریز (پانا) - نشست مشترک شورای معاونین اداره کل، شورای نظارت بر مدارس غیردولتی و شورای مؤسسان مدارس غیردولتی و آموزش از راه دور با حضور معاون وزیر آموزش‌وپرورش در حوزه مشارکت‌های مردمی در باشگاه فرهنگیان تبریز برگزار شد.

کد مطلب: ۷۱۰۴۴۹
لینک کوتاه کپی شد

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: حذف آزمون مدارس نمونه و استعدادهای درخشان گامی ارزشمند بوده است چرا که مشکلات و صدمات شایان توجهی را هم به سیستم و هم به خانواده ها و دانش آموزان می زد.
وی اظهار کرد: در حوزه مشارکتهای مردمی استان آذربایجانشرقی به اجرای بسته حمایتی یکی از پیشتازان تحقق عدالت آموزشی می باشد.
پاشایی با بیان اینکه بیش از 700 هزار دانش آموز در حال تحصیلند ادامه داد: این تعداد از دانش آموزان با تلاش شبانه روزی بیش از 46 هزار فرهنگی رسالت خطیر تعلیم و تربیت را دنبال می کنند.
این مقام مسئول در آذربایجانشرقی با اشاره به محدودیت‌هایی شدید مالی در سالهای اخیر یادآور شد: علیرغم این موضوع در سالهای اخیر شاهد بهره برداری از تعداد کثیری از طرح های عمرانی هستیم.
مدیر کل آموزش و پرورش استان در سخنانی دیگر از افتتاح همزمان بیش از 50 پروژه عمرانی از طریق ویدئو کنفرانس با حضور استاندار آذربایجان شرقی و معاونین وزیر روز 4 شنبه در شهرستان بستان آباد خبر داد.
جعفر پاشایی با اعلام اینکه در استان هزار و 514 مدرسه و دو هزار و دویست و 75 پیش دبستانی غیر دولتی فعالیت می کنند گفت: نزدیک به 21 درصد از کل دانش آموزان در این مدارس مشغول تحصیلند که این رقم نسبت به 14 درصد سال 92 رشد شایان توجهی را نشان می دهد.
وی افزود: در استان ۶۷۱۰ دانش آموز در ۵۲ مدرسه آموزش از راه دور مشغول به تحصیل هستند.
پاشایی افزود: از اول استقرار دولت تدبیر وامید رویکرد ما اعتدال گرایی،اخلاق مداری، تلاش شبانه روزی،عقلانیت،پرهیز از کار حاشیه ای و..بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار