آمادگی گروه سرود 1357نفره دانش آموزی برای اجرا در مراسم 22بهمن

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان از آمادگی گروه سرود 1357نفره دانش آموزی (همسرایان فجر ) برای اجرای برنامه در مراسم یوم الله 22بهمن خبر داد.

کد مطلب: ۷۱۰۱۹۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از لرستان ؛ محمد حسین احمدی به نقش سازنده دانش آموزان در دوران انقلاب اشاره کردو افزود: در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با شعار ((سربلندی ملت ایران در پرتو جمهوری اسلامی، اقتدار همه جانبه و اقتصاد مقاومتی)) تلاش می شود تا پیام های انقلاب ؛ هنرمندانه و هوشمندانه به نسل چهارم انقلاب انتقال داده و آنها را با تاریخ پرفرازو نشیب انقلاب آشنا کنیم .

وی با گرامیداشت یادو خاطره 907شهید دانش آموز استان لرستان و 6دانش آموز فجر آفرین در ایام پیروزی انقلاب در سال 57 تصریح کرد : دانش آموزان در دوران انقلاب و 8سال جنگ تحمیلی همواره حضوری اثربخشو بانشاط در عرصه انقلاب داشته اندو نام دانش آموزان در صحیفه انقلاب به زیبایی ترسیم شده است .

احمدی در پایان اجرای گروه سرود 1357نفره دانش آموزی را از جمله برنامه های مراسم 22بهمن برشمردو افزود : در مراسم یوم الله 22بهمن و پس از راهپیمایی باشکوه این روز ؛ همسرایان فجر در فضایی بانشاط به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار