مدیرکل آموزش‌وپرورش شهرستان‌های استان تهران

حق انتخاب برای مردم مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش‌وپرورش شهرستان‌های استان تهران مهمترین و با ارزش ترین دستاورد انقلاب اسلامی را به دست آوردن حق انتخاب برای مردم دانست.

کد مطلب: ۷۱۰۱۵۱
لینک کوتاه کپی شد

عبدالرضا فولادوند در همایش بزرگ تشکیلاتی یاوران انقلاب که در سالن سرپوشیده انور شهرری برگزار شد گفت: زمانی که امام خمینی (ره) در تبعیت بودند سه عنصر اصلی امام، مردم و روحانیون تلاش کردند تا توانستند انقلاب را سرانجام دهند که دانشجویان و دانش آموزان دو طیف تأثیرگذار در انقلاب بودند .

وی افزود: فرهنگیان و دانش آموزان به‌خصوص دانش آموزان دبیرستانی در رویارویی با نظام شاهنشاهی در خط مقدم بودند و در دوران دفاع مقدس نیز این پیشتازی حفظ شد که شاهد آن ایفای نقش و مبارزه بزرگ 35 هزار شهید دانش‌آموز است .

مدیرکل اداره آموزش‌وپرورش شهرستان‌های استان تهران تصریح کرد: در دوران پس از جنگ در مواقعی که به یاری مردم نیاز بود، فرهنگیان و دانش‌آموزان بودند که تا به امروز پشت سر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ایستاده‌اند .

وی تأکید کرد: باید تلاش کنیم که تاریخ انقلاب اسلامی را برای نسل جدید تبیین کنیم چراکه آشنایی نسل جدید با حوادث 40 سال گذشته وظیفه آموزش و پرورش است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار