نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس جغتای

همزمان با دهه مبارک فجر، زنگ انقلاب در مدارس جغتای نواخته شد.

کد مطلب: ۷۰۹۸۹۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا از خراسان رضوی؛ این مراسم با حضور امام جمعه، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان ادارات و نهادها، فرهنگیان و دانش‌آموزان جغتای بصورت نمادین در آموزشگاه دخترانه حضرت زینب (س) برگزار شد .

مدیر اداره آموزش و پرورش جغتای در این مراسم ضمن تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت دهه مبارک فجر، اظهار کرد: این ایام هر سال فرصتی مناسب برای مرور و بازخوانی اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است .

محمدرضا دستورانی اضافه کرد: ما باید قدر فجرآفرینان، شهدا، ایثارگران و تمام کسانی که خون دل‌ها خوردند و موفق شدند این انقلاب را به پیروزی برسانند بدانیم و زحمات آنها را ارج نهیم .

وی با بیان اینکه ایام‌الله دهه فجر سرآغاز مجدد دین مبین اسلام، خاستگاه ارزش‌های اسلامی و مقطع رهایی ملت ایران از سلطه بیگانگان و ستم رژیم پهلوی است، ادامه داد: ملت ایران در تمامی مقاطع، حامی نظام و انقلاب هستند و باید خدمات نظام نیز هر چه بیشتر برای نسل جوان تبیین و تشریح شود .

مدیرآموزش و پرورش جغتای تصریح کرد: در این ایام، تمام مدارس جغتای شاهد شور و شعف برگزاری جشن‌ها و آیین‌های پیروزی انقلاب اسلامی است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار