در اکران مردمی فیلم ماهورا

محسن افشانی: ماهورا تصویر زیبایی از خوزستان و مردمش روایت می کند

تهران (پانا) - اكران عمومي فيلم ماهورا به كارگرداني حميد زرگرنژاد با حضور دو تن از بازيگران اين فيلم در پرديس چارسو برگزار شد.

کد مطلب: ۷۰۹۶۲۵
لینک کوتاه کپی شد

اکران مردمی فیلم سینمایی ماهورا با حضور بهاره كيان افشار و محسن افشاني دو تن از بازیگران این فیلم برگزار شد.
داستان اين فيلم در مرز ايران و عراق و بحبوحه حمله عراق به ايران اتفّاق مي افتد و داستان دختري را روايت مي كند كه به عنوان زيباترين عروس هور براي بارور شدن تالاب بزرگ هورالعظيم بايد خود را به آب بسپارد امّا... .

محسن افشانی بازیگر فیلم ماهورا با اشاره به این فیلم گفت: (ماهورا) یک روایت را بیان می کند و زیبایی های چشم نواز خوزستان را نشان می دهد، فکر می کنم این فیلم مردانگی مردان خوزستان را به خوبی به تصویر می کشد.

وی افزود: ماهورا کسانی را نشان می دهد که حاضرند آنقدر مهمان نواز باشند که چند نفر از اعضای طایفه شان را هم از دست بدهند ولی رفاقت و مردانگیشان را از دست ندهند.

در پايان بايد اشاره كرد كه توجّه ويژه ي فيلم به خطر خشك شدن درياچه ي هورالعظيم و به طور كلّي بحراني كه منابع طبيعي كشورمان درگير آن هستند از يك سو و پرداختن به مصائب عرب زبانان كشورمان در هنگام جنگ ايران و عراق از سوي ديگر باعث شده است كه ماهورا از حيث پرداختن به مسائل فرهنگي كشورمان نمره ي قبولي بگيرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار