معاون برنامه ریزی فرمانداری قشم:

تعامل می تواند تنگناها را به فرصت تبدیل کند

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان قشم بیان کرد: بسیاری از کارها را می توان با تعامل و همفکری به انجام رساند.

کد مطلب: ۷۰۹۶۰۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از هرمزگان، میرهاشم خواستار در نشست شورای آموزش و پرورش منطقه شهاب گفت: آنچه باعث پیشرفت منطقه و در نهایت تامین شرایط زندگی بهتر برای مردم می شود، پرهیز از جبهه گیری و جایگزینی توافق کاری به جای مغایرت قوانین و مقررات است.

خواستار با اشاره به قرار گرفتن در آستانه چهل سالگی نظام جمهوری اسلامی تصریح کرد: ورود به چهل سالگی گام نهادن در مسیر خردمندی و توانمندی است. مردمی که چهل سال انقلاب اسلامی را با چنگ و دندان نگه داشتند، انتظار دارند مسئولان با درایت تنگناهای قانونی و مالی را به فرصت خدمت تبدیل نمایند.

وی با اشاره به همکاری و تفاهم آموزش و پرورش، مجموعه فرمانداری، سازمان منطقه آزاد و خیرین برای تامین زیر ساخت های آموزشی و ارائه خدمات مطلوب تاکید کرد: وظیفه داریم در جهت توسعه خدمات و بهبود شرایط از هر گونه تقابل و توقف روی موارد اختلافی برهیز کنیم.

میر هاشم خواستار تصریح کرد: برای تربیت بچه هایی که مدیریت فردای شهرستان قشم را عهده دار خواهند بود، نباید اهمالی صورت گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار