استاندار هرمزگان در آیین جشن انقلاب:

دانش آموزان آینده ساز، صاحبان این نظام و انقلاب اند

استاندار هرمزگان گفت: انقلاب اسلامی نسل به نسل باید با صلابت و اقتدارحفظ شود و دانش آموزان آینده سازان و صاحبان این نظام و انقلاب اند.

کد مطلب: ۷۰۹۶۰۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا هرمزگان، فریدون همتی در آیین جشن انقلاب، در سالن مرحوم گرمساری ناحیه یک بندرعباس، افزود: امروزه ایران اسلامی در عرصه های علمی کشوری صاحب نام و پر افتخار است و دانش آموزان عزیز باید این مسیر را با تلاش و‌ کوشش ادامه بدهند چرا که بدون تردید صاحب این انقلاب دانش آموزان به عنوان نسل آینده ساز کشورهستند.

وی تصریح کرد: رژیم طاغوت، ایران عزیز، این کشور صاحب تمدن بزرگ و تاثیرگذار را به جایی رسانده بود که اراده ای از خود نداشت اما ملت بزرگ‌ ایران اسلامی با دست خالی به رهبری امام عزیزمان بساط طاغوت و طاغوتیان را برچید و با استقرار حکومت جمهوری اسلامی، استقلال، آزادی و عزت و عظمت را بر کشورمان حاکم کردند.

رییس شورای آموزش و پرورش استان همچنین گفت: استکبار جهانی و همه کسانی که دست خود را از سلطه بر این سرزمین و منابع ایران اسلامی کوتاه دیدند با همه توان از جمله تحمیل جنگی هشت ساله و صدها توطئه دیگر به مقابله با انقلاب مردمی برخواستند اما به لطف خدا تاکنون نتوانستند در مقابل اراده ملت کاری از پیش ببرند .

به گفته استاندار هرمزگان اقتدار و ابهت و سربلندی این مرز و بوم حاصل خون هزاران هزار شهید به خون خفته است و در مقابل توطئه ها، گوش به فرمان مقام معظم رهبری، در برابر دشمنان قسم خورده متحد وهمدل باشیم و اجازه ندهیم استکبار جهانی به اهداف شوم خود برسند.

همتی خطاب به دانش آموزان و فرهنگیان گفت: نقش شما دانش آموزان و فرهنگیان بسیار خطیر است و باید با تلاش در جبهه علمی و فتح قله های علم و دانش، آینده کشور را بسازدید.

وی با تاکید بر اینکه نیروی انسانی مومن و متعهد بزرگترین سرمایه ی کشور است، خاطر نشان کرد: این مهم می تواند ضامن عزت و اقتدار و پیشرفت کشور باشد.

استاندار هرمزگان همچنین بیان داشت: امروزه ایران اسلامی در عرصه های علمی کشوری صاحب نام و پر افتخار است و شما دانش آموزان عزیز باید این مسیر را با تلاش و‌ کوشش ادامه بدهید که بدون تردید صاحب این انقلاب شما عزیزان به عنوان نسل آینده ساز کشور هستید.

در این آیین که مدیرکل آموزش و پرورش استان، معاون سیاسی امنیتی استانداری و جمعی از مسوولان حضور داشتند، با اهدای لوح سپاس از خانواده شهدای انقلاب اسلامی تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار