مدیرکل آموزش‌وپرورش مرکزی: نقش فرهنگیان و دانش‌آموزان در انقلاب اسلامی بی بدیل و ممتاز بوده است

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش‌وپرورش استان مرکزی از دانش‌آموزان خواست با رعایت موازین اسلامی‌، اخلاقی و تحصیل علم‌، مسیر انقلاب و شهدای آن را ادامه دهند تا نظام جمهوری اسلامی در دست آینده‌سازان کشور در عالی‌ترین نقطه پیشرفت قرار گیرد.

کد مطلب: ۷۰۹۲۳۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، شهر یار فولادوند در مراسم سومین روز از برنامه‌های دهه فجر در دلیجان‌، انقلاب اسلامی را دژی مستحکم در برابر توطئه های استکبار جهانی دانست و گفت: حال که دشمن در تلاش برای ناکارآمد جلوه دادن دستاوردهای این انقلاب است‌، وظیفه ما در خنثی‌سازی این توطئه‌ها سنگین‌تر از قبل خواهد بود.

فولادوند رسالت آموزش و پرورش را در این میان خطیرتر از سایر دستگاه‌ها عنوان کرد و از دانش‌آموزان خواست با رعایت موازین اسلامی‌، اخلاقی و تحصیل علم‌، مسیر این انقلاب و شهدای آن را ادامه دهند تا نظام جمهوری اسلامی به دست آینده‌سازان کشور در عالی‌ترین نقطه پیشرفت قرار گیرد.

وی اضافه کرد: زنگ انقلاب به ما یادآوری می کند که نسل جوان و آینده‌ساز ایران اسلامی با وجود اینکه دوران انقلاب شکوهمند اسلامی را درک نکرده است، همواره پای آرمان‌های امام خمینی(ره) می‌ایستد.

فولادوند با اشاره به دستاوردهای عظیم نظام جمهوری اسلامی در 39 سال گذشته گفت: هیچ مانعی نباید ما را در رسیدن به اهداف والای انقلاب اسلامی باز دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی افزود: نقش فرهنگیان و دانش‌آموزان در انقلاب اسلامی، به مانند همه افتخارات فرهنگی این ملت، بی‌بدیل و ممتاز بوده و خوشبختانه آموزش و پرورش استان در سال‌های گذشته در بسیاری از شاخص ها رشد داشته و امروز به برکت پیروزی انقلاب اسلامی و با تلاش فرهنگیان و دانش‌آموزان در تمامی زمینه ها پیشرفت‌های چشمگیرتری خواهیم داشت.

در ادامه همین برنامه نمایشگاه آثار و دستاوردهای دانش‌آموزان شهرستان دلیجان در کانون شهید رجایی افتتاح شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار