حذف رهبری و فتوحی از جام جهانی شمشیربازی

تهران (پانا) - دو نماینده ایران به کار خود در بخش انفرادی مسابقات شمشیربازی جام جهانی اسلحه سابر آقایان در ایتالیا پایان دادند.

کد مطلب: ۷۰۹۰۷۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، رقابت‌های جهانی سابر ایتالیا با حضور 230 شمشیرباز از 28 کشور در بخش انفرادی از روز گذشته آغاز و 4 نماینده ایران (مجتبی عابدینی، محمد رهبری، محمد فتوحی و علی پاکدامن) با هدایت پیمان فخری در این رقابت‌ها حضور دارند.

محمد رهبری در دور مقدماتی مقابل حریفانی از مجارستان، چین، سنگاپور، اوکراین و ژاپن پیروز شد و برابر شمشیربازی از رومانی شکست خورد و به مرحله بعد صعود کرد. رهبری در گام بعدی در مصاف با ورزشکاری از مجارستان در رقابتی نزدیک 14 بر 15 نتیجه را واگذار کرد و از ادامه مسابقات بازماند.

محمد فتوحی دیگر نماینده کشورمان دور مقدماتی در مصاف با نمایندگان رومانی، ایتالیا، روسیه و چین شکست خورد و مقابل شمشیربازان سنگال و انگلیس پیروز شد و در نهایت از دور رقابت‌ها کنار رفت.

علی پاکدامن و مجتبی عابدینی که با توجه به قرارداشتن در رده 13 و 14 رنکینگ جهانی و 16 نفر برتر مسابقات به طور مستقیم به جدول 64 شمشیرباز برتر راه پیداکرده‌اند، امروز به مصاف حریفان خود می‌روند. پاکدامن با نماینده ژاپن و عابدینی با شمشیربازی از فرانسه به رقابت می‌پردازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار