مانور تشکیلاتی یاوران انقلاب

همایش سازمان دانش آموزی استان اصفهان،درمنطقه پیربکران با حضور قریب به 2000 نفر از دانش آموزان پیشتاز برگزار شد.

کد مطلب: ۷۰۹۰۱۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از منطقه پیربکران ، در روز شنبه 14 بهمن ماه ،همایش سازمان دانش آموزی با حضور زهیری مدیر سازمان دانش آموزس استان اصفهان،صفری معاون سازمان،سهرابی رئیس آموزش و پرورش منطقه پیربکران،مرادی معاون پرورشی اداره اموزش و پرورش و جمعی از مسئولین منطقه و همچنین بکرانی و شکرگزار اعضای شورای شهر پیربکران و روحانیون،صادقی ،کیانی و حدود 2000 نفر از دانش آموزان پیشتاز برگزار شد.

این مراسم با اجرای مراسم حاملان قرآن و تلاوت آیات قرآن کریم و مراسم گارد پرچم و سوگند پرچم توسط دانش آموزان دبیرستان متوسطه دوم خوارزمی اجرا شد.

دراین مراسم زهیری رئیس سازمان دانش آموزی استان اصفهان از فعالیت های سازمان دانش اموزی استان درطی چند ساله گذشته مطالبی بیان نمود و گفت : داشتن نظم و انضباط از اولویت ها و اهداف سازمان دانش آموزی می باشد. همچنین او از دانش آموزان خواست که از شعار سازمان دانش آموزی "همدلی،همفکری و همکاری" پیروی و با قدم برداشتن در مسیر امام راحل (ره) زندگی خود را پیش ببرند.

سپس سهرابی رئیس اداره اموزش و پرورش،صحبت هایی را پیرامون تشویق دانش اموزان به پیشرفت و همچنین فعال بودن درهمه عرصه های فرهنگی،هنری،علمی و تحقیقاتی بیان کرد.

در ادامه دانش آموزان پسر منطقه ،گروه کوهنوردان،ژیمناستیک کاران،تکواندو کاران و همچنین گروه ورزشی مدرسه ابتدایی دختر منطقه،برنامه هایی را به نمایش گذاشتند.

درپایان همه دانش اموزان یکصدا آهنگ "ای ایران"را زمزمه کردند و همایش به پایان رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار