در گفت و گو با پانا

ستاره اسکندری: «سرو زیر آب» از جنگ ساخته شده ولی پیام صلح دارد

تهران (پانا) - ستاره اسکندری معتقد است فیلم «سرو زیر آب» از جنگ ساخته شده ولی به شدت پیام صلح دارد.

کد مطلب: ۷۰۸۸۹۰
لینک کوتاه کپی شد
ستاره اسکندری بازیگر فیلم «سرو زیر آب» در گفت و گو با پانا با اشاره به نقش هایی که بازی می کند گفت: بازیگری هنوز برای من تبدیل به شغل نشده است، هر بار که به من پیشنهاد کا داده می شود حس می کنم که باید تمام و کمال با آن زندگی کنم.
وی ادامه داد: یک هنرپیشه برخواسته از تئاترم و سالهاست که این موضوع باعث می شود بر نقش هایی که بازی می کنم عمیق شوم.
ستاره اسکندری با اشاره به فیلم «سرو زیر آب» توضیح داد: معقوله جنگ برای من و خیلی ها مقوله ای جذاب است زیرا با آن زندگی کرده ام و حتی گاهی دوست دارم به عقب بازگردم و آسیب های آنرا از نزدیک رصد کنم.
این بازیگر افزود: نکته اصلی فیلم این است که از جنگ ساخته شده ولی به شدت پیام صلح دارد، نقشی که در این فیلم بازی می کنم زنی است که به انتظار شوهرش نشسته ولی شوهر وی در جنگ شهید شده، درواقع این فیلم به اتفاقاتی که در جنگ افتاده می پردازد و فقط مربوط به یک دوره هشت سال نیست بلکه درباره اتفاقاتی است که همیشه با ما همراه هستند.
اسکندری در این خصوص تاکید کرد: این موضوع فقط برای کسانی که شوهر یا فرزندشان را از دست داده اند نیست بلکه آثار جنگ تا سالیان سال با ما هست و من به عنوان یک فرد از جامعه دوست دارم که فراموش نشوند که بتوانیم ببینیمشان.
وی ضمن یادآوری فیلم «دریاچه ماهی» که سال پیش اکران شده بود گفت: سال گذشته نیز در فیلم «دریاچه ماهی» با یک نگاه دیگر وارد این موضوع شدیم ولی درواقع داستان فیلم مربوط به 30 سال بعد از جنگ بود، داستان درباره زنی بود که با دو بچه در انتظار شهدای غواص بود.
اسکندری در پایان سخنان خود گفت: در کل هر فیلمی که نگاهمان را کمی به عقب برگرداند و بتوانیم درست از آن استفاده کنیم را دوست دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار