زنگ انقلاب در مدارس شهرستان رودان نواخته شد

صبح امروز هم‌زمان با سراسر کشور و در سومین روز از دهه مبارک فجر، زنگ انقلاب در مدارس شهرستان رودان نواخته شد.

کد مطلب: ۷۰۸۸۳۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از هرمزگان، این مراسم همزمان در سومین روز از ایام الله دهه فجر، با حضور مدیر آموزش و پرورش و فرماندار، امام جمعه و سایر مسئولین شهرستان رودان در مدرسه نمونه دولتی دکتر حسابی این شهرستان برگزار شد.

امام جمعه رودان نیز در این مراسم بیان کرد: زنگ انقلاب زنگ بیداری ، مقاومت و استکبار ستیزی ملت ایران است و عزت و افتخار و آرامش امروز ایران اسلامی مرهون رهبری حکیمانه امام راحل در اوایل انقلاب ، جانفشانی شهدا ، اتحاد و همبستگی مردم و هدایت ها و رهنمودهای روشنگرانه مقام معظم رهبری است.


حجت الاسلام و المسلمین رحمانی افزود: عمل شعار مرگ بر آمریکا یعنی مجاهدت کنیم، درس بخوانیم تلاش کنیم برای ساختن کشورمان به همه دانش آموزان توصیه می کنم و بدانید معلم نعمت است احترام گذاشتن به معلم، پدر و مادر امر مهمی است.

احمد محمودی فرماندار رودان خاطرنشان کرد: در بهمن سال 57 ملت ایران توانستند ابرقدرت های جهان را به زانو دربیاوریم و ندای آزادی خواهی و ضد استعماری و ضد استبدادی مردم ایران را به گوش جهان برسانیم.

نادر صفایی مدیرآموزش و پرورش شهرستان رودان در این مراسم عنوان کرد: جرقه انقلاب اسلامی با سخنرانی افشاگرانه امام خمینی(ره) در سال 42 زده شد و ایشان جنایت های رژیم پهلوی و اسراییل را افشا کردند و در سال 57 انقلاب اسلامی را به سرمنزل مقصود رساندند.

وی افزود: وظیفه دانش آموزان خوب درس خواندن است، شما باید پاسدار انقلاب اسلامی باشید و با درس خواندن و پیشرفت آینده این انقلاب را رقم بزنید، چراکه شکوفایی و توسعه کشور به مدد شما دانش‌آموزان محقق می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار